Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@03:57:51 GMT

نخستین قتل سال ۹۸ در تهران

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۶۰۲

 ساعت 5 صبح امروز (یکم فروردین 98) با اعلام خبر کشف جسد یک زن در ساختمان نیمه‌کاره‌ای در خیابان کهن، مأموران کلانتری 106 نامجو به محل کشف جسد اعزام شدند.

مأموران با حضور در محل کشف جسد، با جسد زنی حدوداً 35 ساله مواجه شدند که با یک طناب قهوه‌ای رنگ خفه شده و جسدش پس از بسته‌بندی داخل یک فرغون قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نیز در محل کشف جسد حاضر شده و در نخستین گام از تحقیقات چند کارگر را که در این ساختمان نیمه‌کاره مشغول کار بودند، به دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت کردند.

در نهایت جسد مقتول برای بررسی بیشتر و تعیین هویت به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پلیس آگاهی قتل تهران جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های آتشین هاشمی نسب در میکسدزون

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی هاشمی نسب مربی تیم فوتبال استقلال در میکسدزون ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنها پاسخ داد.

او حرف‌های ابتدایی اش را اینطور درباره پیروزی دراماتیک تیمش آغاز کرد: عذرخواهی ویژه دارم از تک تک هواداران از طرف کادر فنی و هواداران بابت شکل بازی در نیمه اول. شرمنده شدیم.

او ادامه داد: نیمه اول اصلا استقلال و در حد قهرمانی نبودیم، اما در بین دو نیمه با صحبت هایی که با بچه‌ها داشتیم به آنها گفتیم که چه جایگاهی دارند و کجا هستند. هواداری قبل از بازی آمد و با بچه‌ها قبل بازی صحبت کرد. فکر می‌کنم بچه‌ها خیلی زود فراموش کردند. خوشبختانه نیمه دوم به بازی برگشتیم. لحظه ای گل زدیم که یک سری صحبت‌ها درباره خلوت آدم هاست که اصلا دوست ندارم درباره آنها صحبت کنم. 

مربی استقلال با کنایه به شادی نکردن علیاری ادامه داد: اما اتفاقاتی می‌افتد که آدم دوست دارد درباره آنها صحبت کند. بازیکنی که تماشاچیان ما را تحریک می‌کند و در بازی رفت بعد از گل جلوی تماشاچیان ما خیلی خوشحالی می‌کند! پس در ورزشگاه آزادی هم خوشحالی کنید. جلوی تماشاگران ما خوشحالی کنید. ما ابایی نداریم و به قدرت بازیکنانمان اعتقاد داریم.

هاشمی‌نسب در ادامه با کنایه زدن به کادر فنی ذوب آهن گفت: قبلا هم گفته بودیم که فارغ از جام گرفتن این تیم برای ما قهرمان لیگ است. کسانی که خط می‌گیرند از ارباب‌شان که هزار درصد توان بگذارند. ما دنبال این نیستیم که بازیکنان حریف توان نگذارند، چون قبلا استقلالی بوده‌اند و شل کنند، اما توقع داریم شراقتمندانه بازی کنند و با خط و بازی‌های که ما فوتبالی‌ها بلدیم 20 دقیقه از تایم بازی را با وقت کشی نگذرانند. آقایان ما هم این بازی‌ها را بلدیم. این بازی‌هایی که شما با رمز و رموز به بازیکنان انتقال می‌دهید را بلد هستیم. خوشبختانه بردیم.

او سپس در واکنش به این سوال که شفاف صحبت کند، گفت: آنهایی که باید بدانند می‌دانند. شفاف به‌موقع صحبت می‌کنیم. ابایی هم از صحبت کردن نداریم. بدون هیچ صحبتی ما را 50 میلیون جریمه می‌کنند. هزار میلیارد دیگر هم جریمه کنند. الان وقتش نیست. ولی یک چیزی بگویم. نه 50 میلیون، نه 70 میلیون، نه هزار میلیارد آدم؛ تا آن بالایی نخواهد برگ از درخت نمی افتد. تلاش نکنید. چون خدا هست اون تصمیم می‌گیرد که چه اتفاقی می‌افتد. این چیزهایی است که خلوت من است و اصلا دوست نداشتم درباره آن صحبت کنم.

او درباره اینکه آیا تیم قهرمان می‌شود، تاکید کرد: این تیم برای ما قهرمان است حتی اگر سوم یا چهارم بشویم.

او درباره حضور هواداران هم صحبت کرد: دست تک تک شان را می‌بوسم که در این هوا آمدند.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های آتشین هاشمی نسب در میکسدزون
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت