Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: بعضی از گویندگان، نویسندگان و یا صاحب نظران و اظهارنظرکنندگان درباره سال ۹۸ اظهار نظر کردند که این سال، سال تهدیدات است. بنده مطلقا این را قبول ندارم. معتقدم سال ۹۸ به توفیق الهی سال فرصت ها، امکانات و گشایش است.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان، همزمان با نخستین روز سال ۱۳۹۸، مراسم سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانات مقام معظم رهبری به صورت زنده از شبکه‌های یک و خبر سیما و رادیو سراسری در حال پخش شدن است.

بخش‌هایی از بیانات معظم‌له در این مراسم به شرح زیر است.

* میلاد مبارک پیشوای عدالت و امیر همیشه مومنان در طول تاریخ حضرت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب را که نوروز حقیقی است تبریک عرض می کنم. همچنین حلول سال نو و عید نوروز را که سلیقه زیبای ایرانی این روز را آغاز سال قرار داده است را تبریک عرض می کنم. ایام اعتکاف را به دلهای نورانی معتکفین تهیت و تهنیت عرض میکنم امیدوارم رافت و تفضل الهی به اجابت پروردگار عالم به الفاظ ذکیه معتکفین ما شامل همه ملت ایران و همه آحاد بخصوص جوانان ما بشود.

انسان می‌بیند که بعضی از گویندگان، نویسندگان و یا صاحب نظران و اظهارنظرکنندگان درباره سال ۹۸ اظهار نظر کردند که این سال، سال تهدیدات است. بنده مطلقا این را قبول ندارم. معتقدم سال ۹۸ به توفیق الهی سال فرصت ها، امکانات و گشایش است. البته کسانی که اظهارنظر دیگری می‌کنند و تهدید به رخ این و آن می‌کشند دانسته یا ندانسته تحت تاثیر رجزخوانی‌های دشمنان این ملت هستند.

* دشمنان این ملت علاوه بر آنچه در واقعیت انجام می‌دهند جنگ روانی و رجزخوانی دارند. این رجزخوانی‌ها باید همانطور که هست دانسته شود. این‌ها درباره سال ۹۷ هم از این رجزخوانی‌ها داشتند و سعی می‌کردند توی دل بعضی‌ها را خالی کنند. یکی از این احمق‌های درجه یک در اواسط سال ۹۷ یا در اوایل سال ۹۷ گفت: اگر ما از برجام خارج شویم در خیابان‌های ایران شورش اتفاق می‌افتد و مردم نان هم دیگر نمی‌توانند بخرند. یکی دیگر از همین احمق‌ها اظهار نظر کرد که کریسمس آمریکایی‌ها در تهران خواهند گرفت؛ یعنی واقعا دو نظر وجود دارد. یعنی گفتن این حرف‌ها حماقت است یا قصد جنگ روانی دارند و خباثت می‌کنند؛ این برای من روشن نیست؛ ممکن است هر دو باشد.

 

* گفتیم سال ۹۸ سال فرصت هاست. مشکل عمده کشور ما مشکل اقتصادی و معیشت قشر‌های ضعیف است. بخشی از این مشکل مربوط به تحریم قدرت‌های غربی یعنی آمریکا و اروپاست. بخشی هم مربوط به نقایص درونی خود ما و ضعف‌های مدیریتی خود ماست. هم تحریم می‌تواند فرصت باشد و هم مشاهده این ضعف‌ها و نقص‌ها برای ما می‌تواند تجربه‌های گرانبهایی برای آینده و مدیریت کشور بوجود آورد.

 

* مطالعات وسیعی انجام شده که چگونه بتوانیم کشور را با درآمد‌های غیرنفتی اداره کنیم؛ این خیلی چیز خوبی است. شبیه این را به طور محسوس و عینی در باب امکانات دفاعی امتحان کردیم. امروز وضعیت ما به لطف الهی از لحاظ امکانات دفاعی تقریبا از همه کشور‌های منطقه بهتر و بالاتر است. دشمنان ما روی این تکیه می‌کنند و اعتراف می‌کنند. به کوری چشم آن‌ها تقویت بنیه دفاعی را ادامه خواهیم داد.

تکمیل می‌شود

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری سخنرانی رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی مشهد مقدس سال رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع استان در سال جاری، گفت: خدای متعال شما را برای مهم‌ترین مساله زندگی دعوت کرده است تا حاجیان ما سرمایه‌های معنوی جامعه و برکات زندگی ما باشند.

وی اضافه کرد: روحانیت معظم، اساتید بزرگوار و روحانیون کاروان با دنیایی از تجربه در خدمت این همایش بزرگ و معنوی هستند، بنابراین اولین کار این است که آموزش‌ها و کلاس‌ها را جدی بگیرید، سؤال‌هایتان را بپرسید و خودتان را از نظر شناخت و معرفت نسبت به کاری‌که می‌خواهید انجام دهید تقویت کنید، حتی اگر لازم شد قبل از اینکه از ایران حرکت کنید، از کتاب‌ها و جزوه‌های موجود بهره‌مند شوید.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه برای زائران باید نماز جماعت و حضور در مساجد مهم باشد، ادامه داد: شما اکنون می‌خواهید به مرکز مساجد عالم بروید، اگر به نماز، نماز جماعت، احکام نماز، کیفیت نماز، معنا و مفهوم نماز توجه کنید، اینها همه به معنای زمینه‌سازی و مهیا شدن برای حج است.

وی ادامه داد: در عصر غیبت باید ببینیم نایب امام عصر راجع به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها چه می‌گوید؟ راجع به کشور‌های اسلامی و مسلمانان و وظیفه ما در حمایت از محرومین و مستضعفین چه می‌گوید؟ ما در حمایت از مردم مظلوم غزه، فلسطین و یمن و حتی حمایت از مستضعفان غیرمسلمان وظیفه داریم، پس گوش ما باید به امام و رهبرمان باشد و فرمایشات نایب امام زمان را با گوش جان بشنویم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد