Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:16:42 GMT

ترافیک ورودی و خروجی مشهد سنگین است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۵۰۱۰

ترافیک ورودی و خروجی مشهد سنگین است

مشهد- ایرنا- جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ترافیک کنونی خودرویی در مسیرهای جاده ای ورودی و خروجی کلانشهر مشهد سنگین است.

سرهنگ محمدعلی احسانبخش عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین حجم ترافیک مربوط به آزادراه شهید شوشتری در شرق مشهد است که بخاطر آن هم اینک حرکت خودروها در این مسیر به کندی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین گفت: از صبح امروز یک فروردین ماه تاکنون شش فقره تصادف جرحی در جاده های خراسان رضوی رخ داده که 9 مجروح در پی داشته اند.
جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی افزود: رانندگان در مسافرتهای نوروزی در مسیر جاده ها حتما فاصله طولی خودرو را با دیگر خودروها رعایت کرده و با سرعت مطمئنه برانند.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه ترافيك جاده اي مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

کد خبر 6088912 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است