Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس قم در این خصوص گفت: در حالی که گاز مونواکسیدکربن فضای خانه آقا وخانمی حدود۳۰ و ۳۵ ساله را پرکرده بود خانمی به سختی  با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و به سختی آدرس را به اورژانس اعلام کرد.

وی افزود: بعد از آنکه اورژانس توانست آدرس را پیدا کند، با دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام و با همکاری اهالی آپارتمان و نیروی آتش نشانی درب منزل را گشوده و خدمات رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اورژانس قم ابراز داشت: پس از ورود عوامل اورژانس در حالی که آقا و خانم  ساکن در منزل، هوشیاری قابل قبولی نداشتند سریعا و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

 

فراهانی با بیان اینکه این دو بر اثر گازco عدم رعایت نکات ایمنی دراستفاده ازوسایل گرمایشی، دچار مسمومیت شده اند گفت: آخرین گزارشات حاکی از آن است که هر دو نفر در بیمارستان وضعیت مساعدی دارند و حضور به موقع عوامل اورژانس مانع از حادثه تلخ و ناگوار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی بیمارستان خدمات رسانی قم گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی؛  افسر نگهبان آتش نشانی مشهد مقدس گفت:شامگاه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بولوار شهید چراغچی اعزام شدند.     آتشپاد سوم محمد اسلامی افزود: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.     وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

 

دیگر خبرها

  • سیل مانع حضور داوطلبان کنکور در جلسه امتحان شد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد