Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-01@16:20:12 GMT

ثبت یک میلیون و 560 هزار شب اقامت در مازندران

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۵۲۱۷

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از روز 27 اسفندماه 97 مصادف با آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر مازندران تا روز گذشته 29 اسفندماه سال گذشته، بیش از یک میلیون و 560 هزار شب اقامت از سوی ستادهای استان به ثبت رسیده است. به گزارش بلاغ، مهران حسنی طی گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: استان مازندران چون سنوات گذشته میزبان گردشگران نوروزی از اقصی نقاط استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر اساس آخرین آمارهای واصله از ستادهای خدمات سفر شهرستان‌های استان، مراسم استقبال از مسافران نوروزی در 20 شهرستان استان انجام شد.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خاطرنشان کرد: از روز 27 اسفندماه 97 مصادف با آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر مازندران تا روز گذشته 29 اسفندماه سال گذشته، بیش از یک میلیون و 560 هزار شب اقامت از سوی ستادهای استان به ثبت رسیده است.

حسنی متذکر شد: آمار ثبت شده در مقایسه با سال گذشته، حاکی از رشد 4 درصدی حضور مسافران در استان دارد.

وی یادآور شد: با توجه به تعطیلی مدارس در 23 اسفندماه، شاهد ورود زودهنگام مسافران به استان و افزایش مسافران مقیم در استان بودیم.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ ژاله چیان گفت: آمار‌های ثبت شده نشان می‌دهد در ازای هر ۱۳۶ مرد فوت شده در استان ۱۰۰ نفر خانم فوت شده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد پنج هزار و ۴۲۰ واقعه فوت در استان به ثبت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد افزایش داشته است.


مدیرکل ثبت احوال استان ادامه داد: ۹۸.۳ درصد فوتی‌های استان طی سال گذشته در مهلت قانونی به ثبت رسیده است.

ژاله چیان گفت: یکی از موضوعاتی که از چند سال گذشته در ثبت احوال استان پیگیری می‌شود، بحث الکترونیکی شدن خدمات است.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با همین موضوع سامانه " سهیم " راه‌‎اندازی شده است، ادامه داد: این درگاه خدمات یکپارچه الکترونیک مبتنی بر تلفن همراه نیز طراحی و ارائه و در دسترس عموم قرار داده شده است.

دیگر خبرها

  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • شناسایی و کشف ۲۰۳ تخلف اضافه تناژ در جاده‌های مازندران
  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • کارخانجات آردسازی مازندران درجه‌بندی می‌شوند