Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطع مداوم آب شهروندان بابلی، گفت: وزارت نیرو نسبت به رفع کلی معضل کم آبی شهرهای بزرگ مازندران اقدام کند. ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، حسین نیازآذری امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیلزده بابل اظهار داشت: از اینکه به‌دلیل قطع آب شهروندان بابلی در شب و روز عید نوروز با مشکل مواجه هستند از آنان عذرخواهی می‌شود و توجه فوری و چاره جویی وزیر نیرو و استاندارمازندران با نگاه مدیریت بحران به این معضل امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با طولانی شدن ساخت تصفیه‌خانه شهرهای گروه الف در درونکلا واز کار افتادن تصفیه‌خانه‌های موقت طلوت پس از هر باران و بالارفتن کدورت آب سد البرز شهروندان بابلی دچاربحران آب مصرفی می‌شوندو  از وزیرنیرو و استاندار مازندران درخواست داریم با نگاه مدیریت بحران به این معضل توجه و آب مورد نیاز شهروندان را به نحو ممکن تامین کنند.

سیلاب 100 میلیارد تومان به شهرستان آزادشهر خسارت وارد کردگلستان| 9 روستای شهرستان آق‌قلا گرفتار سیلاب شدندفراخوان کمک‌های مردمی به گرفتاران سیلاب در استان گلستان؛ موادغذایی و پتو نیاز است

نیازآذری با اعلام اینکه در یک سال گذشته به صورت مکرر به وزیر نیرو و مقامات ذیربط هشدار و تذکر داده است، افزود: اگرچه وزیر نیرو وعده داد خراد 98، فاز نخست تصفیه خانه درونکلا راه اندازی شود اما متاسفانه روند کار مناسب نیست و احتمال تحقق وعده وزیر نیرو ضعیف است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با ابراز همدردی با آسیب دیدگان سیل در شهرهای مرکزی استان از دولت خواست برای جبران خسارت‌ها اقدامات ویژه انجام دهد.

انتهای پیام/ ع

R41358/P1494/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده بعدازظهرچهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه تصفیه خانه با بیان اینکه تصفیه خانه آب رامسر با ظرفیت تصفیه ۱۵۰ متر مکعب آب در شبانه روز از سال ۹۵ وارد مدار بهره برداری شد، افزود: هم اکنون این تصفیه خانه با ظرفیت ۴۱۹ متر مکعب، آب شرب ۲۵ هزار نفر از مشترکین شهر رامسر، کتالم و سادات شهر را تأمین می‌کند.

وی با بیان اینکه عملیات ارتقای این تصفیه خانه با پیش بینی صرف ۷۵ میلیارد ریال هزینه از سال گذشته در دستور کار شرکت قرار گرفت تصریح کرد: به همین منظور در سال گذشته ۶ دستگاه الکتروموتور و گیربکس برای حوضچه‌های اختلاط آرام به منظور انعقاد بهتر خریداری، همزن و مخزن تزریق پلی الکترولیت (کمک کننده منعقد) در ابتدای خط نصب و راه اندازی و لجن حوضچه‌های ته نشینی تخلیه شد.

مدیرعامل آبفا مازندران تعداد این حوضچه‌ها را ۳ و حجم هر کدام از این حوضچه‌ها را ۹۰۰ متر مکعب عنوان و تصریح کرد: با تلاش همکاران شرکت طی مدت سه ماه این حوضچه‌ها تخلیه شد.

برارزاده، با اشاره به بازسازی و اصلاح سردرب ورودی تصفیه خانه به منظور تسهیل در ورود و خروج کشنده‌های حامل مواد شیمیایی گفت: یک دستگاه سافت استارتر برای واحد هوادهی در ساختمان فیلتراسیون نیز نصب شد.

وی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای عملیات ارتقای تصفیه خانه آب رامسر در سال جاری، راه اندازی سیستم ازن زنی، نصب الکتروموتور و گیربکس‌های خریداری شده در حوضچه اختلاط آرام، شارژ مجدد سیلیس‌های واحد فیلتر شنی، روشنایی محوطه تصفیه خانه، رفع نواقص موجود در ابنیه، اصلاح منهول بای پس شیرخانه ورودی و نیز خرید و نصب سافت استارترهای پمپ‌های بکواش و بلوئرهای هوا، نصب همزن در مخازن رزرو کلروفریک روزانه، نصب همزن و تعمیر الکتروموتور و گیربکس‌های حوضچه آهک پیش بینی شد.

برارزاده اظهار امیدواری کرد با تأمین اعتبارات لازم، عملیات ارتقای تصفیه خانه آب رامسر تا شهریور ۱۴۰۳ به اتمام برسد.

کد خبر 6086735

دیگر خبرها

  • شهرهای مختلف چگونه با امواج گرمایی مبارزه می‌کنند؟
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد