Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:54:13 GMT

دستگیری باند سارقان در شیراز

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۵۸۰۱

دستگیری باند سارقان در شیراز

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت درون خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت که با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، مراقبت‌های شبانه روزی و دنبال کردن سر نخ‌ها موفق به شناسایی باند ۲ نفره سارقان شدند و بلافاصله با هماهنگی مراجع قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در تحقیقات فنی و بازجویی‌های به عمل آمده از این سارقان حرفه ای، موفق به کشف ۲۸ فقره سرقت درون خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند، افزود: به مالکان وسایل نقلیه توصیه می‌شود اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوئیچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز کنند تا مجرمان نتوانند به نیت شوم خود برسند.

انتهای پیام/ت

دستگیری باند سارقان با ۲۸ فقره سرقت در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این باند با زیر نظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، افزود: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

کد خبر 6097521

دیگر خبرها

  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان