Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از عوارضی تهران- قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی مهمترین اولویت استانداری تهران بر اساس فرمایشان مقام معظم رهبری و شعار امسال در زمینه رونق تولید به شمار می رود.
محسنی بندپی عنوان کرد: فعال سازی واحدهای نیمه کاره، بازسازی و نوسازی صنایع در رابطه با سرمایه گردش به عنوان یک اصل و راهبرد مد نظر قرار دارد و از همه ی ظرفیت های استان در این راستا استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: 20 درصد صنایع کشور در استان تهران واقع شده است که باید واحدهای نیمه فعال نیز مانند گذشته فعال، پرکار و با رونق شوند.
استاندار تهران گفت: هتل‌های تهران در ایام نوروزی از تخفیف 50 درصد برخوردار بوده و امسال شرایط برای مسافران نوروزی تهران مطلوب تر از گذشته شده است.
محسنی بندپی گفت: امکانات لازم در زمینه بازدید گردشگران از مناطق گردشگری و تاریخی شهر تهران فراهم شده است تا علاقمندان بتوانند از این مناطق بازدید داشته باشند.
وی با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم در گذراندن سفر سالم، ایمن و خوش برای مسافران ایام نوروزی فراهم شده است تا مسافران در ایام بدون دغدغه در مسیرهای مورد نظر خود قرار گیرند اضافه کرد: امکانات لازم در حوزه امداد رسانی، هلال احمر، برقراری پایگاه های اورژانس جاده ای و امکانات راهداری فراهم شده است تا در صورت نیاز خدمات فوری و اورژانس به مردم ارائه شود.
محسنی بندپی افزود: حجم تردد در جاده های کشور نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 10 درصد افزایش یافته است و این افزایش در جاده های مربوط به استان تهران نیز وجود دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران نیز در ادامه گفت: برنامه های مدون و مشخصی دربخش پایگاه نوروزی فعال وجود دارد تا بتوان در نوروز سال 98 خدمات مطلوب و موثرتری را نسبت به سال های گذشته ارائه داد.
محمد تقی زاده افزود: شهرستان ری از آثار تاریخی ومذهبی وجاذبه های گردشگری فراوانی برخوردارهستند و بر همین اساس تدابیر لازم برای حضور گردشگران و استفاده از ظرفیت های گردشگری این مناطق اندیشیده شده است.
وی یادآور شد: حضور مسافران در جاده ها نسبت به سال های گذشته افزایش قابل مقایسه و رشد چشم گیری داشته است و مسافران همکاری لازم با ستادهای گردشگری را انجام داده اند.
1970//6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان تهران تولید ملی سرمایه گردشگری مقام معظم رهبری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

به گزارش خبرآنلاین، معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

محسن سوخته‌سرایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود صبح امروز بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899022

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی