Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@16:03:57 GMT

رحمانی اولویت های وزارت صمت در سال 98 را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۶۲۸۱

رحمانی اولویت های وزارت صمت در سال 98 را اعلام کرد

وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: استفاده از ظرفیت معادن جزء اولویت هاست و انقلاب معدنی تدارک دیده شده است.

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیما رضا رحمانی در تشریح برنامه‌های وزارت خانه در حوزه صنعت و معدن در تبریز افزود: ابلاغ نقشه راه معدن برای اولین بار از نیمه دوم سال ۹۷ اجرا شده است و انتظار داریم یک انقلاب معدنی و تولیدی راه اندازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: شاه بیت فعالیت این وزارتخانه رونق ساخت داخل است و قطعات مورد نیاز محصولات داخلی قرار است در داخل تولید و از واردات جلوگیری شود.

وزیر صمت با بیان اینکه صادرات به کشورهای همسایه جدی گرفته شده است ادامه داد: نقش صادرات در رونق تولید غیر قابل انکار است و کیفی سازی تولید یکی از راه‌هایی که حتماً باعث رونق تولید می‌شود و هر کالایی که تولید می‌شود باید کیفیت قیمت مناسب و خدمات پس از فروش داشته باشد.

وی یادآور شد: اگر کیفی سازی تولیدات در اولویت نباشد، قطعاً حرف‌ها فقط شعار خواهد بود و باید همت تولید کننده ها نیز بر این اصل باشد.

رحمانی با بیان اینکه طرح‌های ویژه در رشته‌های مختلف صنعتی و مناطق مختلف کشور برای رونق تولید برنامه ریزیشده است گفت: متأسفانه با وجود هزار کیلومتر ساحل در کشور در حوزه صنایع دریایی فعالیت چشمگیری نداشته‌ایم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت مناطق گفت: امسال برای هر ظرفیتی که در مناطق مختلف وجود دارد، برنامه ریزی و برای اولین بار آمایش سرزمینی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه حل مشکل بیکاری و گرانی و ایجاد رونق در بازار با رونق تولید گره خورده است گفت: راهکار اصلی حل مشکلات کشور تولید است و فرمایش رهبر معظم انقلاب بالاتر از قانون و دستورالعمل است و نیازی به صدور قانون نیست و هر کس در هر جا از دستش برمی آید باید کاری انجام دهد.

رحمانی تاکید کرد: امسال صنعتگران، معدن کاران و فعالان تولید، با عزم راسخ و همت بیشتر برای تحقق فرمایشرهبرانقلاب عمل خواهند کرد و این موضوع نوید سال پر رونقی در تولید را می‌دهد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رحمانی سال 98 وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، براساس اعلام وزارت کشور روسیه، نام آرسن آواکوف، وزیر کشور پیشین دولت ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب قرار گرفته است.

پیشتر سرویس نظارت مالی فدرال روسیه نام آواکوف را در فهرست تروریستی و افراطیون قرار داده بود. وزارت کشور روسیه هیچ جزئیاتی را درباره اینکه این فرد ذیل چه ماده‌ای در فهرست تحت تعقیب قرار گرفته است، ارائه نکرد.

کمیته تحقیقات روسیه در سال ۲۰۱۸ با طرح اتهام ممانعت از بهره‌مندی شهروندان روسیه از حق رای در انتخابات ریاست جمهوری، پرونده کیفری را علیه آواکوف تشکیل داد.

براساس اعلام بازرسان پرونده، آواکوف در آن برهه به مقامات وزارت کشور اوکراین که مسئولیت تامین امنیت نهادهای دیپلماتیک روسیه در کی‌یف، خارکیف، اودسا و لویو را برعهده داشتند، دستور داده بود تا از ورود روس‌ها به شعبه‌های اخذ رای خودداری کنند. آواکوف از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۱ وزیر کشور اوکراین بود.

کد خبر 6098015

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست