Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@07:12:28 GMT

سقوط خودرو به رودخانه در هشترود دو کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۶۴۰۰

سقوط خودرو به رودخانه در هشترود دو کشته برجا گذاشت

مراغه - ایرنا - مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان هشترود گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی سواری تندر 90 به رودخانه ای در حوالی روستای بیات در این شهرستان دو نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، ایرج خانی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با اپراتور فوریت های پزشکی 115 هشترود و گزارش سقوط یک دستگاه خودرو به رودخانه در 180 کیلومتری تبریز - زنجان حوالی روستا بیات، نیروهای امدادی پایگاه قویونقشلاقی و نیروهای امدادی هلال احمر پایگاه شهید ملک پور به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: براساس گزارش نیروهای امدادی، در این حادثه زن 45 ساله و دختر 16 ساله جان باختند و 3 نفر دیگر که به شدت مصدوم شده بودند به بیمارستان امام حسین(ع) هشترود منتقل شدند.
وی گفت: هنوز علت این حادثه اعلام نشده و نیروهای مربوطه در حال بررسی جزییات و علت آن هستند.
شهرستان هشترود در 120 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7486

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث ترافيك هشترود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از سقوط خودروی دنا در آزادراه قزوین -رشت خبر داد که منجر به کشته شدن یک‌نفر و مصدومیت 2 نفر شد.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از سقوط خودروی دنا به دره در کیلومتر ۴۰ آزادراه قزوین- رشت خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه که در باند شمالی آزادراه مذبور رخ داده بود، ۲ نفر مصدوم و یک‌نفر هم کشته شدند.

وی زمان این رویداد را حدود ساعت ۴:۳۰ بامداد بیان کرد و گفت: در این حادثه بعد از ارزیابی میزان حادثه بلافاصله عملیات رهاسازی حادثه‌دیده‌ها و مصدومان با کمک عوامل امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر صورت گرفت.

رئیس مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین اضافه کرد: مصدومان این حادثه با آمبولانس و توسط نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

کد خبر 750061

دیگر خبرها

  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت