Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:50:40 GMT

لیونل مسی در ترکیب اصلی آرژنتین مقابل ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۶۵۹۶

لیونل مسی در ترکیب اصلی آرژنتین مقابل ونزوئلا

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، تایید کرد که لیونل مسی در دیدار پیش روی تیمش، برای اولین بار بعد از جام جهانی در ترکیب اصلی آلبی سلسته قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، مسی آخرین بار در شکست 4-3 آرژانتین مقابل فرانسه در جام جهانی برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و پس از آن در اردوی های بعدی آلبی سلسته حضور ندات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اسکالونی برای دیدارهای پیش روی تیمش مقابل ونزوئلا و مراکش سرانجام از مسی دعوت کرد و اکنون تایید کرد که این بازیکن در دیدار مقابل ونزوئلا در شهر مادرید از ابتدا بازی خواهد کرد. این در حالی است که در یکی دو روز اخیر، اخباری در مورد مصدومیت مسی و احتمال غیبت او در این دیدارهای مطرح شده بود.

او به خبرنگاران گفت:" دیدن بازگشت مسی بسیار لذت بخش است. برخلاف روزهای جوانی، این شانس را دارم که با او کار کنم. باید تلاش کنم تا تیم همکاری خوبی با او داشته باشد و بهترین عملکرد را ارائه بدهد. بیایید امیدوار باشیم که مسی در بازگشت به تیم، حتی بهتر از قبل باشد."

فرانکو آرمانی که در آن دیدار مقابل فرانسه در ترکیب اصلی آرژانتین بود، در دیدار فردا هم از ابتدا به میدان خواهد رفت و دفاع 5 نفره آرژانتین در دیدار فردا، شامل گونسالو مونتیل، لیساندرو مارتینس، خوان فویس، گابریل مرکادو و نیکلاس تالیافیکو است.

جیووانی لو سلسلو، لئاندرو پاردس، لائوتارو مارتینس و گونساو مارتینس هم دیگر بازیکنان اصلی آرژانتین در دیدار فردا خواهند بود.

آرژانتین تیم ملی آرژانتین لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین تیم ملی آرژانتین لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدا از اینکه رضا عنایتی در تصمیمی جالب مقابل مس رفسنجان در جام حذفی تعداد زیادی از بازیکنان جوان و گمنام را در ترکیب اصلی قرار داد، حضور یک بازیکن در ترکیب این تیم قابل توجه بود.

علی اصغر صادقی‌نسب بازیکن رفسنجان که در چند سال گذشته عضو مس بود و نیم فصل به جمع خودروسازان پیوست، امروز در شهر خودش فیکس شد. صادقی‌نسب که در بازی قبلی دوتیم در لیگ برتر به صورت تعویضی شانس حضور مقابل تیم سابق خودش را به دست آورده بود، امروز از سوی سرمربی پیکان غافلگیر شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

این هافبک 23 ساله که در تیم امید هم شاگرد رضا عنایتی بود، در مرکز  میدان عملکرد خوبی در ترکیب خودروسازان داشت و توانست انتظارات را برآورده کند. جالب اینکه او در حالی مقابل مس به میدان رفت که همچون بازی قبلی خانواده‌اش در استادیوم بودند و نظاره‌گر بازی این بازیکن رفسنجانی شدند.

دیگر خبرها

  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد