Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@21:45:51 GMT

غرق شدن جوان 18 ساله در ساحل کرفون جویبار

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۶۶۱۹

غرق شدن جوان 18 ساله در ساحل کرفون جویبار

محمد رضا صابری شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: جوان 18 ساله ایی که ساعت 14 بعدازظهر امروز برای صید ماهی به دریا رفته بود، متاسفانه دیگر بازنگشت.
وی با اعلام اینکه بلافاصله نیروهایی از شرکت پره شیلات و هلال احمر برای یافتن جسد به جست و جو پرداخته اند ، گفت: متاسفانه جنازه این فرد هنوز پیدا نشده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان جویبار در استان مازندران دارای 18 کیلومتر نوار ساحلی است.
** نجات 9 خانوار از سیل
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جویبار در خصوص سیل شب گذشته در منطقه گیل خواران از توابع این شهرستان ، گفت: بر اثر جاری شدن سیل در بخش گیلخوارن 15 روستا در این منطقه درگیر سیل شد که متاسفانه وقوع سیل تلفات مالی زیادی به بخش های مسکن و کشاورزی این روستاها وارد کرده است .
صابری با اعلام اینکه نیروهای هلال احمر سریعا به کمک خانواده های درگیر سیل شتافتند ، گفت که نیروهای هلال احمر 9 خانوار را از سیل نجات دادند .
وی با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر به تخلیه آب منازل و توزیع بسته های غذایی پرداخته اند ، گفت : فردا با فروکش کردن آب در منازل این روستاها به توزیع پتو و موکت در بین افراد حادثه دیده خواهیم پرداخت .
بارندگی شدیدی که از عصر یکشنبه 26 اسفند ماه در مازندران باریدن گرفت سبب جاری شدن سیلاب در چند نقطه از شهرستان های مرکزی استان شد .
شب گذشته در بخش گیل خواران از توابع شهرستان جویبار هم روستاهایی اعم از انارمرز ، انبارسر ، گلدشت ، میانملک ، لپوصحرا ، نفتچال ، لاریم ، چوباغ و عروسکتی درگیر سیل و آب گرفتگی شده بودند.
7334/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان مازندران رئیس جمعیت هلال احمر سیل کشاورزی هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از نجات جان کودک دو ساله سردشتی با تلاش امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از نجات جان یک کودک غرق شده سردشتی توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام این خبر نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی نجات داده شده و جهت سیر مراحل بعدی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 748167

دیگر خبرها

  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی