Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@22:26:57 GMT

بهبود وضع معیشتی مردم اولویت دولت است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۶۹۴۷

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: بهبود وضع معیشتی مردم از دغدغه‌های مهم و اولویت های جدی دولت است . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، واعظی افزود: فشار روی مردم به ویژه حقوق بگیران ثابت و طبقه متوسط به پایین وجود دارد که برای بهبود آن دولت اقداماتی را انجام داده است.
واعظی در رشت همچنین به آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت هم سر زد و با مددجویان این آسایشگاه دیداری عیدانه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دفتر رئیس جمهور، برای کمک به ساخت بنای جدید این آسایشگاه هم قول مساعد داد. وی کمک به ساخت، توسعه و تجهیز چنین مراکزی را برای افزایش روحیه معنوی و حال خوش بسیار مفید و لازم برشمرد و گفت: کمک به این مرکز و مراکزی اینچنین قبل از دیگران حال خود آدم را خوب می کند و روحیه را افزایش می دهد.
  دانلود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: واعظی سفر رشت دیدار عیدانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید

به‌نظر می‌رسد در روز‌های جاری مجدداً شاهد ارسال پیامک‌های جعلی درخصوص یارانه کمک‌معیشتی هستیم که لازم است مردم مراقب این پیامک‌های جعلی باشند.

به گزارش تسنیم، در روز‌های اخیر همزمان با برنامه‌های تازه دولت درخصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی، شاهد ارسال گسترده پیامک‌های جعلی درخصوص یارانه از سرشماره‌های ناشناس هستیم.

به‌عنوان مثال یکی از این پیامک‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده است برای مشاهده یارانه معیشتی از طریق لینکی که در داخل پیامک قرار داده شده است، پیگیری انجام شود، این درحالی است که به‌وضوح یک لینک مشکوک با آدرسی نامعتبر در این پیامک‌ها قرار داده شده است که احتمالاً هدف ارسال‌کنندگان آن سودجویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز باید توجه داشت که بعد از اردیبهشت ۱۴۰۱ و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، یارانه معیشتی که از سال ۱۳۹۸ برقرار شده بود حذف گردید و به‌صورت یکجا یارانه‌های نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینک‌های آلوده و مشکوک که در قالب پیامک ارسال می‌شود هشدار داده شده بود.

دیگر خبرها

  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود
  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید