Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@19:16:55 GMT

لیگ برتر فوتبال در سالی که گذشت

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۷۳۳۰

لیگ برتر فوتبال در سالی که گذشت

به گزارش جهان نيوز، انتهای فصل ۹۷-۹۶ و ابتدای فصل ۹۸-۹۷، دو فصلی بودند که بخشی از آن در سال ۹۷ برگزار شد و مجموعاً ۱۸ تیم در سال ۹۷ در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کردند.

هرچند استقلال تهران فصل گذشته قهرمان نشد، اما مجموع عملکرد این تیم در پنج هفته پایانی فصل گذشته و ۲۲ هفته گذشته از فصل جاری آنقدر خوب بوده که بدون گرفتن جام قهرمانی، بهترین تیم سال ۹۷ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آبی پوشان تهران در مجموع ۲۷ باری که در چارچوب لیگ برتر در سال ۹۷ به میدان رفتند، ۱۶ پیروزی، ۸ مساوی و تنها ۳ شکست در کارنامه شأن ثبت شد. آنها ۴۳ گل زده و ۱۳ گل خورده در سال ۹۷ دارند و با ۵۶ امتیازی که در مجموع این مسابقات گرفتند، بالاتر از دیگر تیم‌ها دارای بهترین عملکرد در سال ۹۷ شدند.

بعد از استقلال، پرسپولیس با ۲۷ بازی، ۱۴ پیروزی، ۱۰ مساوی، ۳ شکست، ۳۴ گل زده، ۱۵ گل خورده و ۵۲ امتیاز دومین تیم برتر سال ۹۷ می‌باشد.

تراکتورسازی با ۲۷ بازی، ۱۳ پیروزی، ۹ مسای، ۵ شکست، ۳۶ گل زده، ۲۱ گل خورده و ۴۸ امتیاز سومین تیم برتر در سال ۹۷ است.

در سال گذشته (۹۷) جمعاً ۱۸ تیم در لیگ برتر بازی کردند که شامل: استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، پدیده، سایپا، سپاهان، ذوب آهن، پارس جنوبی، ماشین سازی، فولاد، پیکان، صنعت نفت، استقلال خوزستان، نساجی، سپیدرو، نفت مسجد سلیمان، نفت تهران و سیاه جامگان ۱۸ تیمی هستند که در سال ۹۷ بازی کردن در لیگ برتر را تجربه کردند.

سیاه جامگان و نفت تهران در سال ۹۷ تنها ۵ بار در لیگ برتر به میدان رفتند و نفت مسجد سلیمان به همراه نساجی ۲۲ بار در این مسابقات بازی کردند. سایپا و ذوب آهن ۲۵ بازی در لیگ برتر انجام دادند و سپاهان به همراه پیکان ۲۶ بازی. سایر تیم‌ها هر کدام ۲۷ بار در سال ۹۷ در مسابقات لیگ برتر بازی کرده اند.

منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری