Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - اتحادیه فوتبال اروپا برای مجازات ستاره پرتغالی یوونتوس به جریمه نقدی بسنده کرد. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود برخی گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال محرومیت حداقل یک جلسه‌ای کریستیانو رونالدو از همراهی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا به خاطر ژستی که در پایان بازی اخیر تیمش مقابل اتلتیکومادرید در تورین گرفت، کمیته انضباطی یوفا، مهاجم یوونتوس را صرفاً به پرداخت 20 هزار یورو به عنوان جریمه نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو در پایان دیدار برگشت دو تیم در ایتالیا که هر سه گل آن را به ثمر رساند، رو به هواداران اتلتیکومادرید ژستی که سرمربی تیم‌شان در بازی رفت پس از گلزنی روخی‌بلانکو گرفت را تقلید کرد، همان ژستی که دیه‌گو سیمئونه نیز به خاطر انجام دادنش 20 هزار یورو جریمه نقدی شده بود.

به این ترتیب رونالدو مجاز خواهد بود که بانوی پیر را در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قرمانان اروپا که در خانه آژاکس برگزار خواهد شد، همراهی کند.

فوتبال جهان| یوونتوس برای محافظت از رونالدو، برنامه اردوی تابستانی‌اش را تغییر داد

 

بازی رفت دو تیم دهم آوریل (21 فروردین) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محدثی نژاد گفت: پرونده حمل ۲۸ هزار و ۷۰۰ لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۸ میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته محدثی نژاد، شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از ارزش کالای قاچاق است، حکم به پرداخت هشت میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال معادل ارزش سوخت صادر و متهم را جمعاً به پرداخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: مأموران نیروی انتظامی در محور قاین - بیرجند از یک دستگاه تریلی، محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091862

دیگر خبرها

  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • غضنفرآبادی: نیاز نبود موضوع «طرح نور» در صحن مجلس مطرح شود
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد