Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:31:29 GMT

آسمان قزوین تا فردا صاف و آفتابی است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۷۷۰۶

آسمان قزوین تا فردا صاف و آفتابی است

مهدی آخوندی صبح جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای نشان می دهد از بعد از ظهر یکشنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی فعال به منطقه شاهد بارش های متناوب در سطح استان خواهیم بود که بیشتر فعالیت های آن برای روز دوشنبه پیش بینی شده است.
وی با اشاره به استقرار سامانه بارشی یاد شده تا ظهر سه‌شنبه، تصریح کرد : پیامد فعالیت این سامانه بارش های باران در سطح استان است که در مناطق کوهستانی و گردنه ها به صورت برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته این کارشناس هواشناسی، با توجه به شدت بارش‌ها احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه‌ها و کاهش دید افقی در سطح جاده‌های استان طی مدت یاد شده وجود دارد.
وی سردترین نقطه استان طی شبانه روز گذشته را آوج با 6 درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام و یادآور شد: طی این مدت شهرهای آبیک و قزوبن با 12 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین مناطق استان بودند.
وی اضافه کرد: پایین ترین دمای شهر قزوین طی مدت یاد شده صفر درجه سانتیگراد بوده است.
آخوندی با اشاره به اینکه فردا 23 مارس روز جهانی هواشناسی است، گفت: شعار امسال این سازمان 'خورشید، زمین و آب و هوا' نام گذاری شده است.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جاده های استان زمین ماهواره هواشناسی فردا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز جمعه (۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اما در ارتفاعات احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده در بعدازظهر وجود دارد.

فردا آسمان صاف و در بعدازظهر وزش باد رخ خواهد داد. روز یک‌شنبه آسمان صاف و گاهی وزش باد رخ انتظار می‌رود. روز دوشنبه آسمان صاف خواهد بود

 اما از اواخر وقت این روز افزایش ابر در سطح استان رخ خواهد داد. روز سه‌شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری، اوایل شب نیمه ابری تا ابری خواهد شد و در برخی ساعات وزش باد انتظار می‌رود. از روز یک‌شنبه تا سه‌شنبه روند دما افزایشی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین
  • آسمان صاف با وزش باد
  • آسمان قزوین فردا ابری است