Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:33:59 GMT

در برابر هشدار ترک خانه ها مقاومت نکنید

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۷۷۹۷

در برابر هشدار ترک خانه ها مقاومت نکنید

به گزارش جماران، علی اصغر پیوندی در حساب توییتری خود نوشت: 

در مناطق سیل زده، امدادگران  هلال احمر همچنان مشغول کارند. اسکان و تغذیه اضطراری به قدر کفایت تامین شده و درصورت لزوم تقویت می شود. از مردم این مناطق درخواست می کنیم ضمن همکاری با نیروهای امدادی، درصورت اعلام هشدار دربرابر ترک خانه ها و منطقه سیلابی مقاومت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تغذیه سیل هلال احمر جماران ترک 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی

در پی شکست‌ و غافلگیر شدن این رژیم در عملیات طوفان الاقصی در برابر مقاومت فلسطین، فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی به صورت ناگهانی و بدون اعلام قبلی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش ایسنا، منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت احارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقاومت ترموود در برابر آتش
  • مقاومت ترموود در برابر آتش یک ویژگی مهم این چوب صنعتی است
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • 5 تفاوت اساسی در کاشی و سرامیک - کاویان سرام
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • ارتباط با دنیا درصورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی هم جویا شوید!
  • شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح