Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@02:32:13 GMT

هشت کشته در دو حادثه در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۰۳۳

هشت کشته در دو حادثه در سیستان و بلوچستان

ساعت24 - طی ۲۴ ساعت گذشته دو حادثه مرگبار در استان سیستان و بلوچستان رخ داده است که مرگ ۸ نفر از هموطنانمان را در پی داشته است.

طی 24 ساعت گذشته دو حادثه مرگبار در استان سیستان و بلوچستان رخ داده است که مرگ 8 نفر از هموطنانمان را در پی داشته است.

شهادت یکی از پرسنل اورژانس توسط افراد ناشناس

بامداد امروز یکی از پرسنل اورژانس خاش به دست افراد ناشناس به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت 00:25 دقیقه بامداد امروز چند نفر از اشرار مسلح با مراجعه به پایگاه اورژانس، درچند کیومتری پایگاه اعلام تصادف کاذب می کنند و شهید عبدالعادی شهدادزهی نیز در حال حرکت به سمت آمبولانس برای انجام ماموریت، با شلیک گلوله دچار مجروحیت می شود و متاسفانه در ساعت 02:32 وی در اثر خونریزی شدید به شهادت می‌رسد.

رییس سازمان اورژانس کشور، شهادت عبدالهادی شهدادزهی در حمله بامداد امروز اشرار به یک پایگاه اورژانس 115 در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

تصادف مرگبار در سیستان و بلوچستان ۷ کشته و ۲۶ زخمی در پی داشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌ پزشکی زاهدان گفت: تصادف مرگبار عصر روز گذشته در سیستان و بلوچستان ۳۳ کشته و زخمی در پی داشت.

فریبرز راشدی اظهار داشت: تصادف مرگبار عصر روز گذشته در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان 33 کشته و زخمی در پی داشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌ پزشکی زاهدان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: این حادثه تلخ کخ در پی برخورد 2 دستگاه اتومبیل وانت رخ داده، 7 نفر کشته و 26 نفر مجروح بر جای گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه حادثه در محور سراوان- خاش حد فاصل شهر "گشت" و روستای "خلیل آباد" رخ داده، ادامه داد: بلافاصله پس از دریافت تماس مبنی بروقوع ایت حادثه، برای انتقال مجروحان 7 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

راشدی با بیان اینکه اتومبیل‌ها حامل اتباع بیگانه غیرمجاز بوده‌‌اند، گفت: دو روز قبل نیز در همین‌ محور 13 نفر از سرنشینان 2 وانت حامل اتباع غیرمجاز جان خود را از دست دادند و 7 نفر نیز مجروح شدند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حادثه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمدباقرخلفی گفت: اولین حادثه ساعت ۸:۵۵ جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲؛ مبنی بر سقوط یک پارگلایدر در ارتفاعات سیبان دره ساوجبلاغ رخ داد که امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه او را به محل امن انتقال دادند.

او افزود:  حادثه‌ دیگری در  ساعت ۸:۵۷ در ارتفاعات بیجی کوه شهرستان کرج رخ داد که بر اثر آن یک طبیعت‌گرد ۷۰ ساله با فشارخون بالا در ارتفاعات با کمک امدادگران به محل امن انتقال یافت.

 خلفی بیان کرد: در ساعت ۱۰:۰۳ امداد گران به راننده حادثه دیده بر اثر سقوط یک دستگاه وانت به دره‌های طالقان کمک کردند و او را به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

وی افزود:  ساعت ۱۲:۰۰ سقوط نوجوان ۱۶ ساله‌ای در کوه‌های عظیمیه کرج محدوده بام کرج اعلام شد که وی نیز تحویل عوامل اورژانس شد.

 خلفی گفت: همچنین ساعت ۱۵:۱۰ سقوط فردی ۵۴ ساله در اطراف سد طالقان گزارش شد که برای ادامه روند درمان تحویل عوامل اورژانس شد.

وی افزود: آخرین حادثه ساعت ۱۹:۰۰ در پی گرفتار شدن ۲ طبیعتگرد در محدوده کوه‌های روستای اغشت قله (مرد نوروز) گزارش شد که با راهنمایی تلفنی امدادگران پایگاه فخرایران این افراد، مسیر خود را شناسایی و به محل امن هدایت شدند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز