Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرلوحی گفت:شهر تهران علیرغم روز‌های عادی سال، در ایام نوروز فضای بسیار مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای تفرج است، اظهار کرد: شهر تهران علیرغم روز‌های عادی سال، در ایام نوروز فضای بسیار مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح است چرا که سطح شهر با هنر هنرمندان زیبا شده و معابر و خیابان‌ها بسیار خلوت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پایتخت کشور ظرفیت‌های گردشگری خوبی دارد که در ایام عید با برنامه‌ریزی ارگان‌های مختلف فضای خوبی برای گردشگران و مسافران نوروزی و آسایش آن‌ها فراهم شده که سرویس‌های ایاب و ذهاب یکی از آنهاست لذا علاقمندان باید این فرصت را مغتنم شمرده و با حضور در مکان‌های گردشگری از تعطیلات خود به خوبی استفاده کنند.

میرلوحی با تاکید بر اینکه مجموعه اراضی عباس آباد یکی از بهترین مکان‌های تفریحی تهران است، ادامه داد: این مجموعه فرهنگی-گردشگری ظرفیت و امکانات بسیار خوبی دارد و برنامه‌های متنوعی برای ایام نوروز تدارک دیده است. مجموعه‌ی گردشگری عباس‌آباد از بخش‌های مختلفی همچون گنبد مینا، بوستان آب و آتش، بوستان نوروز، پل طبیعت، باغ نمایش، بوستان توسعه، باغ موزه جواهرات و باغ فلسفه تشکیل شده است که در ایام نوروز پذیرای شهروندان تهرانی و میهمانان پایتخت و حتی گردشگران خارجی خواهند بود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نشاط اجتماعی مسئله مهمی است، تاکید کرد: همه مردم از کودکان گرفته تا سالمندان نیاز به شادی و شادمانی دارند که تهیه برنامه‌های مفرح برای آنان یکی از وظایف نهاد‌های ذیربط است و ایام نوروز بهترین زمان برنامه‎ریزی برای ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه شاید امکان سفر به شهر‌های دیگر بنا به هر دلیلی برای شهروندان تهرانی فراهم نباشد، افزود: هر چندان بهار زیبایی‌های خاص خود را دارد، اما باید برای اوقات فراغت مردم و ایام تعطیلات نوروز طوری برنامه‌ریزی کرد تا حتی اگر مردم به مسافرت نکردند امکان لذت بردن در شهر تهران را هم داشته باشند و با خاطراتی خوب و خوش ایام خود را بگذرانند.

میرلوحی درباره نقش موسیقی در ایجاد فضای شاد برای مردم تصریح کرد: فرهنگ ایرانی از موسیقی‌های مختلف و با پیام‌های ارزشمند غنی است که اجرای کنسرت‌های زنده موسیقی می‌تواند به آن فرصت بروز و ظهور دهد و فرصتی باشد تا با اجرای موسیقی لبخند بر چهره گردشگران بنشیند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

کد خبر 6086327

دیگر خبرها

  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند