Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا: قاسم نوده فراهانی در رابطه با تحقق شعار سال مبنی بر "رونق تولید" اظهار کرد: در سخنرانی ابتدای سال مقام معظم رهبری ایشان به نکته اساسی و سرنوشت سازی با عنوان " تولید" اشاره کردند که اگر به این موضوع کلیدی توجه ویژه‌ای شود مشکلات اساسی اقتصاد همچون ایجاد اشتغال رفع خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف تهران تأکید کرد: در زمینه رونق تولید باید دولت، مسئولین، دست‌اندرکاران و مردم در کنار یکدیگر قرارگرفته تا رونق تولید محقق شود که این مهم حرکت صنایع و رفع بیکاری را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای رونق تولید باید برنامه‌های تبلیغاتی و فضای کارشناسی مناسب در دست داشت تا کیفیت تولید، نوآوری و حجم تولید در کنار یکدیگر ارتقا یابد، تولید بی‌کیفیت که توان رفع نیاز مردم و بازارهای صادراتی را نداشته باشد، مقصود نهایی اقتصاد و تأکیدات رهبری محسوب نمی‌شود.

نوده فراهانی خاطرنشان کرد: در زمینه دستیابی به رونق تولید برنامه‌های آموزشی در راستای ارتقا کیفیت تولید و محصول صادرات محور به شدت احساس می‌شود.

وی گفت: دولت برای رونق تولید با کیفیت و دستیابی به محصول صادرات محور در کنار رفع قوانین دست و پاگیر باید برنامه‌های تشویقی برای افزایش حجم صادرات در نظر بگیرد که در نهایت میزان تولید محصول با کیفیت صادرات محور در کشور به شدت افزایش می‌یابد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سال رونق تولید آموزش اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است

عربی دبیر برگزاری جشن‌های معنوی و مردمی زیر سایه خورشیدگفت: برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی در مناطق مختلف هشت شهرستان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه شعار محوری امسال جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» است، ادامه داد: مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی مبدع جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید است و کانون‌های فرهنگی شاخص در هر استان، متولی برگزاری این جشن مردمی هستند.

وی بیان کرد: جشن‌های گرامیداشت دهه کرامت از بیست و چهارم اردیبهشت از گرمسار و آرادان آغاز می‌شود و سپس این جشن هر روز در یکی از شهرستان‌های مهدیشهر، سمنان، دامغان، سرخه، شاهرود و میامی تا سی و یکم اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

مسئول برگزاری جشن‌های معنوی ومردمی زیر سایه خورشید در سمنان تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و معنوی در قالب برپایی جشن‌های مردمی، تجلیل از نخبگان عرصه‌های مختلف، فرزندآوری و جمعیت، دانش آموزان و دانشجویان، زنان و دختران، دیدار با بزرگان و علمای هر شهر و روستا، بازدید از مراکز و اماکن مختلف و دیدارهای مردمی رقم خواهد خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر