Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:37:27 GMT

هلال احمر جوان مفقود شده در سیل مه‌ ولات را نجات داد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۸۴۶

هلال احمر جوان مفقود شده در سیل مه‌ ولات را نجات داد

مشهد- ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مه ‌ولات گفت: با تلاش یک ساعته نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان مه ‌ولات جوان مفقود شده در سیل نجات پیدا کرد.

محمد امانی روز جمعه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بامداد امروز خبر مفقودی جوانی 30 ساله در سیل منطقه ای روستایی و کوهستانی به تلفن 112 جمعیت هلال احمر اعلام شد و بلافاصله نیروهای امدادگر مه ‌ولات در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این عملیات جست و جو که به مدت یک ساعت به طول انجامید فرد مفقود شده در حالی که از نواحی سر، دست و پا مصدوم شده بود پیدا شد و پس از امدادرسانی اولیه به مرکز درمانی رشتخوار منتقل شد.
امانی تاکید کرد: مردم در شرایط جوی نامناسب که احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی وجود دارد از تردد و توقف در مسیرهایی که احتمال جاری شدن سیل وجود دارد خودداری کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.
شهرستان مه ولات در فاصله 213 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
1922/7496

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل پيدا شدن مفقود شده خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد گفت: نیروهای امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

قاسم غریب آبادی با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت گزارش بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر ۴ تیم از هلال‌احمر شامل ۲۰ نیرو با بکارگیری ۴ دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم