Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:15:35 GMT

آغاز برنامه‌های نوروزی در برج میلاد از امروز

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۹۴۴

آغاز برنامه‌های نوروزی در برج میلاد از امروز

مدیرعامل برج میلاد در ارتباط با برنامه‌های نوروزی در این مجموعه گفت: مسافران نوروزی هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب می‌توانند با مراجعه به این مجموعه از برنامه‌های در نظر گرفته شده در بخش‌های مختلف هنری،تفریحی، گردشگری و... استفاده کنند. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

 امیر آریازند در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: ویژه برنامه‌های این مجموعه  از امروز آغاز و تا 16 فروردین ادامه خواهد داشت که در این مدت برنامه‌های متنوعی از جمله  برپایی ایستگاه‌های برنامه‌های هنری با محوریت خانواده،برگزاری گالری و نمایشگاه عکس با موضوع نوروز ملل، نمایشگاه گل و گیاه و همچنین اجرای موسیقی محلی و آیین‌های سنتی نوروزی شهرهای مختلف ایران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریازند همچنین به اجرای ویژه برنامه تلویزیونی "بهارجان" با مجری‌گری حمید گودرزی و میلاد حاتمی اشاره کرد و گفت: این برنامه ویژه تحویل سال نو از 27 تا 29 اسفند ماه برای مخاطبان تلویزیونی است که به‌صورت زنده  از غرفه C سایت نمایشگاهی برج میلاد روی آنتن می‌رود همچنین ویژه برنامه "شب فیروزه‌ای" با مجری‌گری ابوالفضل آقاخانی از دوم فروردین ماه به‌صورت زنده از ساعت 21:30 از شبکه 5 سیما پخش می‌شود.

مدیر‌عامل برج میلاد خاطر نشان کرد: در ایام نوروز کنسرت‌های نوروزی برگزار خواهد شد که در همین ارتباط 9 کنسرت برای شهروندان در نظر گرفته است که مخاطبان می‌توانند با تهیه بلیت از این کنسرت‌ها استفاده کنند.

برپایی نمایشگاه گل و گیاه در آستانه نوروز در برج میلادانتهای پیام/ R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از آغاز کلنگ‌زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی از ماه اینده در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی هدایت در نشست خبری امروز خود با اشاره به اینکه سال گذشته براساس تکلیف تعیین شده توسط شورای شهر برای شهرداری، حدود 5 هزار و 900 پلاک در تهران نوسازی شد، اظهار کرد: کلنگ‌زنی 150 هزار واحد مسکونی نیز با همکاری نهادها صورت گرفته که با رویکرد نوسازی بافت فرسوده ناپایدار و اراضی ناکارامد است.

وی با اشاره به اینکه تهیه مسکن استطاعت‌پذیر هدف ما برای افراد نیازمند مسکن است، افزود: یک زمین دو هزار متری در گلابدره برای اقدامات فرهنگی اجتماعی و ورزشی مدنظر قرار گرفته است و اجرای آن آغاز شد علاوه بر این پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا(س) که چند سالی است با هدف توسعه گردشگری و برقراری عدالت اجتماعی در حال ساخت است به مرحله تکمیل و بهره‌برداری نزدیک شده و در ماه‌های آینده در دسترس شهروندان تهرانی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران تصریح کرد: طرح احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) به وسعت 10 کیلومتر با هدف کاهش شکاف اجتماعی افزایش سرانه فرهنگی و رفاهی و از سال 1383 آغاز شد و با پیگیری‌های انجام شده و تلاش پیمانکاران فعال در پروژه به مرحله پایانی نزدیک شده است. این طرح محور گردشگری برای مناطق 17 و 18 محسوب می‌شود.

وی با اشاره به لنگ‌زنی بیش از 150 هزار واحد مسکونی در تهران از ماه آینده، خاطرنشان کرد: نقش ما تسهیل‌گری است و در ماه آینده این کار در تهران آغاز خواهدشد؛ این واحدها در بافت فرسوده محدوده‌های ناپایدار و اراضی ناکارآمد ساخته خواهد شد.

به گفته هدایت در شهر تهران باید سالانه 150 هزار واحد ساخته شود تا جلوی فرسودگی شهر گرفته شود این درحالی است که در سال‌های گذشته 40 تا 60 هزار واحد مسکونی ساخته شده که منجر به عقب‌ماندگی‌هایی در این حوزه شده است.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • ترومای اجتماعی، طوفان خاموش
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • نشست سران‌ سازمان همکاری اسلامی آغاز شد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد