Web Analytics Made Easy - Statcounter

انسانها پس از سالیان طولانی کشف و پژوهیدن، هنوز نتوانسته اند همه موجودات و مناطق موجود روی زمین را به عدد بیان کنند. شاید یکی از این موضوعات شگفت انگیز حیوانات و موجودات زنده باشند.

در این گزارش با چهار موجود عجیب که گویی به جهان دیگری تعلّق دارند بیشتر آشنا خواهید شد؛

١. کِرم طلایی

این کرم گوشتخوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا ۲۰ سانتیمتر رشد و در عمق ۵۰۰ متری اقیانوس ها زندگی می کند. شکل این کرم های طلایی با آنچه ما در ذهنمان از چنین موجوداتی داریم کاملاً متفاوت است.

٢. اژدهای آبی

اژدهای آبی نوعی از نرم تنان دریایی به شمار می رود، چیزی شبیه به حلزون های بدون لاک، به پرستوی دریایی نیز معروف است.در آبهای گرم اقیانوس زیست می کند و به دلیل وجود کیسه مملو از هوا در معده اش می تواند روی سطح آب بیاید.

٣. موش صحرایی برهنه

یکی از شگفت انگیزترین حیوانات موش صحرایی برهنه است. پوست این موش، درد را احساس نمی کند. مقاومت زیادی در برابر سرطان و کمبود اکسیژن دارد. عمر آنها از سایر موش ها بیشتر است و اندازه آنها تا ۳۲ سانتیمتر هم می رسد. این حیوانات عملاً پیر نمی شوند. با وجود این، آنها به طور متوسط بیش از سی سال زنده می مانند و آثار پیری در آنها آشکار نمی شود.

٤. میمون Pied Tamarin

شکل عجیب این نوع از میمون ها، تا حدودی ما را به یاد شخصیت های حاضر در فیلمهای علمی_تخیّلی می اندازد. Pied Tamarin ها، حیواناتی در معرض انقراضند که در مناطق مشخصی از آمازون پیدا می شوند.

منبع: تابناک باتو

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جاگیری عجیب کمک داور در بازی استقلال!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست داد. داوودزاده کمک‌داور این دیدار بود که در چند صحنه تصمیم گرفت وارد زمین شود، اتفاقی عجیب که واکنش‌های مختلفی را در پی داشت.

ابتدا بسیاری گفتند این حرکت به آموزش‌های فیفا برمی‌گردد و به کمک‌داور بازی اجازه می‌دهد در صحنه‌های حساس وارد زمین شود اما علیرضا فغانی و مسعود مرادی با انتشار استوری‌هایی اینستاگرامی، این گفته را تکذیب کردند و نوشتند فیفا هیچ‌وقت چنین توصیه‌ای به داوران نکرده است و ناظر بازی با راهنمایی‌های اشتباه خود سبب رخ دادن چنین اتفاقی شده است.


257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904475

دیگر خبرها

  • عکس| جاگیری عجیب کمک داور در بازی استقلال!
  • دهان‌پا پیچیده‌ترین چشمان را در قلمروی جانوران دارد!  
  • تاثیر عجیب سلمانی روی برد و شاید قهرمانی
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از دوستی سریع‌ترین و کندترین حیوانات دنیا
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • برگ متحرک ؛ یکی از خاص ترین موجودات کره زمین را مشاهده می کنید! (عکس)
  • پنج نشانه‌ای که شاید وجود موجودات فرازمینی را ثابت کند
  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • ترک‌خوردگی‌ها و فرونشست عجیب نقش جهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی