Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:45:42 GMT

وزیران خارجه ایران و ترکیه دیدار کردند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۹۶۴

وزیران خارجه ایران و ترکیه دیدار کردند

ایرنا- آنکارا- محمد جواد ظریف وزیرخارجه ایران و مولود چاووش اوغلو همتای ترک او روز جمعه و در اشیه نشست فوق العاده سازمان همکاری اسامی در استانبول دیدار کردند.

به گزارش ایرنا ، ظریف که برای شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاریهای اسلامی جهت بررسی حمله تروریستی نیوزلند به استانبول سفر کرده است پیش از آغاز نشست با چاووش اوغلو دیدار کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از محتوی این دیدار خبری در اختیار رسانه ها قرار داده نشده است .
نشست فوق العاده سازمان همکاریهای اسلامی امروز در استانبول با هدف بررسی ابعاد مختلف حادثه تروریستی حمله به دو مسجد در نیوزیلند که منجر به کشته شدن بیش از 50 نماز گزار شد آغاز شده است .
به دنبال کشتار وحشیانه مسلمانان در نیوزیلند ظریف در تماس با مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، پیشنهاد برگزاری نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی را که ریاست دوره ای آن بر عهده ترکیه است، ارائه کرد.
ظریف 24 اسفند ماه در تماس تلفنی با «مولود چاووش اوغلو » وزیر خارجه ترکیه و رئیس کنونی سازمان همکاری اسلامی ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی و کشتار مسلمانان در نیوزیلند، خواستار واکنش مناسب کشورهای اسلامی نسبت به این جنایت هولناک شده بود.
خاورم**2012*1508

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ظريف چاووش اوغلو نيوزلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی
  • دیدار وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد