Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@03:33:35 GMT

وضعیت جوی مناطق سیل‌زده تا اواسط هفته آینده

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۰۶۹

وضعیت جوی مناطق سیل‌زده تا اواسط هفته آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت جوی استان‌های شمالی به‌ویژه مناطق سیل زده گفت:براساس مدل‌های جوی از یکشنبه (۴فروردین) تا سه شنبه (۶ فروردین) در سواحل شمالی کشور بارش باران پیش بینی می‌شود البته جای نگرانی نیست زیرا سامانه بارشی قوی نخواهد بود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مناطق سیل زده از امروز (۲ فروردین) تا روز یکشنبه (۴ فروردین) بارندگی نخواهیم داشت و مجدداً یکشنبه شب تا سه شنبه (۶ فروردین) برای سواحل شمالی کشور بارش باران و در ارتفاعات البرز بارش برف انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به وضعیت جوی شهرستان آق قلا در استان گلستان و استان‌های مازندران و گیلان نیز اشاره کرد و گفت: براساس اجرای امروز مدل‌ها، بارندگی از یکشنبه تا سه شنبه (4 تا 6 فروردین) ادامه دارد اما بارش‌ها مانند سامانه قبلی قابل توجه نیست البته برای استان گیلان سامانه، پربارش خواهد بود اما برای مناطق سیل زده میزان بارش‌ها در روزهای دوشنبه (۵ فروردین) و سه شنبه (۶ فروردین) نگران‌کننده نیست.

وی در پایان با اشاره به اینکه بایستی مدیریت منابع آب و مدیریت بحران اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند، اظهار کرد: این اقدامات منجر به ایجاد ظرفیت در سدها و حوزه‌های آبی شده است و از بروز سیلاب نیز جلوگیری می‌کند البته مقدار بارش‌ها در روزهای آینده مانند سامانه بارشی قبلی نخواهد بود زیرا سامانه قبلی پربارش بود بگونه‌ای که طی ۴۸ ساعت در برخی نقاط بارش بیش از ۳۰۰ میلیمتر باران را شاهد بودیم اما در این سامانه انتظار می‌رود بین ۱۰ تا ۱۵ میلیمتر باران ببارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روستای آق قلا مناطق سیل زده و آسیب دیده هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تاکامی کارشناس هواشناسی از استقرار هوای پایدار و آسمانی صاف و آفتابی تا اواسط هفته پیش رو در این استان خبر داد.

او با اشاره به روند افزایش دما در استان افزود: دمای هوای استان هم در این مدت در مناطق مرکزی و شرقی استان تا حدود ۳۰ درجه افزایش خواهد یافت.

تاکامی همچنین تصریح کرد: تغییرات احتمالی در پیش بینی جوی، روز‌های آینده اعلام می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

تاکامی گفت: دیروز قراخیل، بابلسر، آمل، ساری و جویبار با دمای ۲۵ درجه گرم‌ترین و امروز بلده با دمای یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین مناطق استان بودند. 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی