Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بسیجیان کردستانی در قالب ۸ کاروان با شعار «ما پیروزیم» به مشهد شهدای جنوب اعزام شدند. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سرهنگ فرهاد غلامی اظهار داشت: در راستای گام دوم انقلاب و در تحقق فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری، اقشار بسیج سپاه بیت‌المقدس کردستان از تاریخ 29 اسفندماه 97 تا تاریخ 17 فرورودین 98 در قالب 8 کاروان با شعار «ما پیروزیم» به مشهد شهدای جنوب اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌های راهیان نور رویکردی مهم و موثر در فرهنگ جامعه و مقابله با جنگ نرم دشمن و آشنایی جوانان با ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: امسال کاروان‌های راهیان نور استان کردستان در سه گروه متشکل از «بسیجیان، دانش‌آموزان و دانشجویان» هر کدام در دوره‌های خاص به مدت سه روز باهدف تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا به مناطق جنگی اعزام شدند.

برپایی نمایشگاه‌ کتاب در تمامی یادمان‌ها و اردوگاه‌‌های راهیان نور+ فیلماسکان روزانه 2هزار زائر راهیان نور در اردوگاه میثاق آبادانفعالیت 20هزار راوی در راهیان نور +فیلم

وی خطاب به نسل جوان امروزی گفت: جوانان ما باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند تا ادامه‌دهنده راه شهدا باشند چراکه تلاش دشمن در جهت بی‌ارزش کردن حرکت عظیم راهیان نور است و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت به منزله مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نیز هست.

سرهنگ غلامی با اشاره به اینکه راهیان نور هر سال یک مسیری را خوب طی می‌کند که این مسئله همچنان ادامه دارد، خاطر‌نشان کرد: دشمن سعی دارد که راهیان نور را از بین ببرد، اما موفق نمی‌شود چراکه ما استکبار را در مقولات مختلف تجربه کردیم و تنها راه مقابله با آنان «مقاومت و ایستادگی» است.

انتهای پیام/ ز

R7848/P/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در حال حاضر یک تیم غواص و تیم آنست (سگ‌های جست و جوگر هلال‌احمر) شامل ۱۰ نیروی عملیاتی برای پیدا کردن اثری از سبحان در تلاش هستند و در سه مرحله این تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

سبحان از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت در رودخانه خرسان که بر اثر بارش‌های فصل بهار خروشان و پرحجم شده است غرق شده و با وجود تلاش‌های بسیار و اعزام نیروهای عملیاتی و تیم‌های متعدد جست‌وجو پیدا نشده است.

کد خبر 849576 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم هلال احمر حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند