Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:06:51 GMT

انجام بیش از ۳ هزار مأموریت اورژانس اصفهان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۵۱۹

انجام بیش از ۳ هزار مأموریت اورژانس اصفهان

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان اصفهان گفت: تعداد ماموریت‌های اورژانس اصفهان طی ۶ روز گذشته ۳ هزار و ۴۹۷ مورد ماموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی بوده است. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

غفور راستین در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به آمار ماموریت‌های اورژانس اصفهان، اظهار داشت: از 25 اسفند تا یکم فروردین سال جاری، 3 هزار و  497 مامورریت اورژانس پیش‌بیمارستانی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ماموریت 2 هزار و 407 مورد غیر ترافیکی و یک هزار و 90 مورد ترافیکی گزارش شده است.

بهار 98|فعالیت 70 پایگاه اورژانس در استان لرستان؛ 778 مأموریت انجام شدشهادت تکنسین اورژانس توسط شروران مسلحفیلم/ تصاویر هوایی اورژانس از گستردگی سیل در استان گلستان

مدیر فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه تعداد مراجعان پیش‌بیمارستانی به کلیه بیمارستان‌های استان در بازه زمانی 6 روزه، 44هزار و 892 مورد بوده است گفت: بازدیدهای بهداشت محیط نظارت بر تهیه توزیع مواد غذایی 13 هزار و 316 مورد، برخورد با متخلفان 880 مورد، بیماران دیالیز اورژانسی مسافر و غیر مسافر 8 مورد بوده است.

وی ادامه داد: تعداد نظارت کارشناسی غیر از گروه بهداشت محیط شامل حوزه‌های مختلف غذا و دارو معاونت درمان در سطوح مدیران و معاونان تا کنون یکصد و 8 مورد گزارش شده است.

انتهای پیام/ ع

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در فروردین ماه امسال، آتش نشانان را به ۲۶۸ عملیات مختلف امداد نجات و اطفا حریق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

وی افزود: از مجموع عملیات انجام شده تعداد ۱۷۴ مورد مربوط به حوادث بود و بیشترین آمار مربوط به حوادث آسانسور ثبت شده است.

ململی اضافه کرد: در ماموریت‌های انجام شده با کمک نیرو‌های آتش نشان خوشبختانه ۱۱۲ نفر نجات یافتند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآورشد: همچنین آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۰ گانه این سازمان در ۹۴ عملیات اطفای حریق در ماه گذشته حضور داشتند که بیشترین آمار با ۲۵ مورد متاسفانه مربوط به حریق منازل مسکونی بوده است.

وی گفت: رعایت توصیه‌های ایمنی در کاهش وقوع حوادث و حریق بسیار مؤثر است لذا توصیه می‌شود به هشدار‌ها و توصیه‌های کارشناسان توجه کرده و نسبت به قطع کردن انشعابات اصلی برق و گاز در هنگام خروج طولانی مدت از منزل اقدام کنند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: همچنین داشتن یک کپسول خاموش کننده می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش خسارات مالی و حتی جانی برای شهروندان داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • جزییات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳