Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@11:51:27 GMT

رانش زمین به 27 روستای مراوه تپه خسارت وارد کرد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۶۵۴

رانش زمین به 27 روستای مراوه تپه خسارت وارد کرد

عبدالخندان حمیدی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: بارش برف و باران و وقوع طوفان و تندباد که به جاری شدن سیلاب و رانش بی سابقه زمین منجر شد، خسارات قابل توجهی به بخش های مسکونی، خدماتی، راه ها و خدمات زیربنایی گلیداغ وارد کرد.
وی افزود: کارشناسان بخش های مختلف خدماتی و زیربنایی برای تعیین خسارات وارده مشغول ارزیابی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار گلیداغ یادآور شد: پس از بارش برف وباران و وقوع تندباد، طوفان و سیلاب، با تلاش نیروها و امکانات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مراوه تپه، محورهای ارتباطی همه روستاهای این بخش به جز آق تقه – ارکلی باز شده است.
وی خاطرنشان کرد: به خاطر رانش زمین و ریزش سنگ و خاک از ارتفاعات مشرف به جاده ها، عبور و مرور با سرعت پایین و با احتیاط کامل صورت می گیرد.
بخش گلیداغ به مرکزیت شهری به همین نام، با 51 روستای تابعه در 85 کیلومتری جنوب غربی مراوه تپه و در شرق گلستان قرار دارد.
/1860/7478
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش برف بارش برف و باران راهداری و حمل و نقل جاده زمین رانش 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل امورعشایر استان با اشاره به کوچ زودهنگام عشایر به استان گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر عشایری که تازه وارد استان شده بودند دچار مشکلات معیشتی شدند.
محمودی ابا اشاره به اینکه این عشایر در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و لردگان  هستند افزود: پیگیری های  لازم برای جبران خسارت وارد شده به این عشایر در حال انجام است.
وی گفت: زمان تقویم کوچ  عشایر به استان با توجه به هماهنگی‌ها انجام شده و مناسب بودن وضعیت چرای دام در خوزستان ۲۵ اردیبهشت است و عشایر از کوچ زودتر از موعد پرهیز کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی خسارت

دیگر خبرها

  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های خوزستان از دست رفت
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار