Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:12:04 GMT

مسئولان باید امیدوارنه برای حل مشکلات تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۷۱۷

مسئولان باید امیدوارنه برای حل مشکلات تلاش کنند

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مسئولان باید امیدوارانه برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان تلاش کنند و این امید را به مردم نیز انتقال دهند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان به سخنان رهبر معظم انقلاب در حرم امام رضا(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب به مسئولان توصیه کردند در مواجهه با دشمنان، مشکلات و سختی ها صبر پیشه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زاهدان گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مواجهه با دشمن باید شجاعانه و سخت گیرانه باشد و در برابر حوادثی که اتفاق می افتد باید فرصت نگر باشیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد:در برخورد با حوادث باید احساسات را کنترل و برخورد منطقی و حکیمانه داشته باشیم.
امام جمعه زاهدان افزود: معظم له فرمودند باید مزین به اهداف شرعی باشیم و از تجربیاتی که در گذشته داشتیم برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین محامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند«اگر مشکلی پیش بیاید برای حل آن باید در کنار هم قرار بگیریم نه اینکه انگشت اتهام به سوی یکدیگر بگیریم».
وی بیان کرد: همچنین ایشان در پایان توصیه کردند«در برابر پیروزی هایی که داشتیم هرگز نباید مغرور شویم زیرا این غرور سبب شکست ما می شود و در برابر دشمن باید حداکثر توان خود را به کار گیریم، در مقابل دشمن بدون ترس باشیم و در مقابل دشمن مرزبندی خود را مشخص کنیم».
امام جمعه زاهدان گفت: شعار «رونق تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب نشان دهنده این است که ایشان هنوز بر اقتصاد مقاومتی و استفاده از منابع داخلی تاکید دارند.
وی بیان کرد:در سال جدید همه باید با هم برادر باشیم زیرا این نعمت بزرگیست که آن را اخوت می نامند.
حجت الاسلام والمسلمین محامی افزود: برای پیشرفت کشور اگر به جای توجه به خود به مقصد توجه داشته باشیم هیچ دشمنی نمی تواند به کشور دست درازی کند.
وی با تسلیت رحلت حضرت زینب کبری (س) اظهار داشت: زندگی ایشان در کنار حضرت محمد (ص)، حضرت علی (ع)، حضرت فاطمه زهرا (س)، امام زین العابدین(ع)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) گذشت و در مسیر این معصومان تمام عمر خویش را صرف کرد.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: حضرت زینب (س) پیام آور عاشورا بود.
وی ادامه داد: حضرت زینب(س) پیام عاشورا را به همه نسل ها منتقل کرد.
8006**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه توجه به منابع داخلي امام جمعه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • وزیر کشور در سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س): وعده صادق حضرت امام در حال تحقق است و ما داریم با چشم خودمان فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی را می‌بینیم
  • توجه به تولید دانش بنیان کلید حل مشکل اقتصادی کشور است
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج و زائران بیت‌الله با رهبر معظم انقلاب
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند