Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - امام جمعه موقت آستارا گفت:حمایت از کالای ایرانی باعث اشتغالزایی و رونق تولید می شود و مردم و مسئولان باید در این خصوص همت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ناصر صالحی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار داشت: شعار مقام معظم رهبری سرلوحه امور قرار گیرد و با اجرای اقتصاد مقاومتی و خرید کالای ایرانی، کشور از وابستگی اقتصادی به خارج نجات خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: کاهش وابستگی اقتصاد به نفت، نخریدن کالاهای گران قیمت، تقویت اقتصاد درون زا و برخورد قاطع با مفسدان، زمینه پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم خواهد ساخت.
وی بیان کرد: نظارت بر بازار و مقابله با گران فروشی در تعطیلات نوروز در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد و خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه شود.
صالحی افزود: جنگ در یمن وارد پنجمین سال شد و در این مدت، 60 هزار نفر در این کشور کشته شده اند اما استکبار جهانی از طریق رسانه های خود به دنبال اسلام هراسی است.
امام جمعه موقت آستارا با اشاره به سالروز تاسیس حوزه علمیه قم افزود: 45 طلبه بومی در حوزه علمیه آستارا تحصیل می کنند و حوزه علمیه این شهرستان جزو 40 حوزه موفق و نمونه کشور است و خانواده ها، فرزندان خود را به فراگیری علوم دینی ترغیب کنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رونق توليد كالاي ايراني نماز جمعه آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی

 

به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار رهبر شیعیان کشور آفریقایی مالی، ضمن ابراز خرسندی از ترویج مکتب اسلام و اهل بیت در دیگر کشور‌ها ابراز داشت: حقیقتاً زمانی که عزیزانی مانند شما را می‌بینیم که به سبب ارتباطی که با حوزه علمیه قم داشته‌اند، امروز در کشور خود مورد اعتماد مردم‌اند و عَلَم اسلام و مکتب اهل بیت را در دست گرفته‌اند، برای ما مایه مباهات است.

امام جمعه قم با اشاره به نقش اخلاق در تبلیغ دین اظهار داشت: پیامبر با رفتار و اخلاق پیروز شد «وَلَو کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ ٱلقَلبِ لَٱنفَضُّواْ مِن حَولِکَ.» بنابراین شما نیز باید با اخلاق، تفکر اهل بیتی را در کشور خود گسترش دهید.

وی ادامه داد: امام رضا – علیه السلام – می‌فرماید «فَإِنَّ اَلنَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلاَمِنَا لاَتَّبَعُونَا.» یعنی اگر مردم زیبایی‌های کلام ما را بدانند، از ما پیروی خواهند کرد؛ بنابراین باید قبل از گفتار، با رفتار دین را به مردم معرفی کنیم «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ.»

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی