Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@23:34:41 GMT

سامانه بارشی روز یکشنبه آینده قم را در بر می گیرد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۱۰۱۴

سامانه بارشی روز یکشنبه آینده قم را در بر می گیرد

قم- ایرنا- کارشناس پیش بینی هواشناسی قم با اشاره به نزدیک شدن سامانه بارشی جدید به این استان در روزهای آینده گفت: انتظار داریم روند افزایش ابر از ساعت های پایانی روز شنبه هفته آینده آغاز و از اواخر یکشنبه شاهد بارش باران در قم باشیم.

مرتضی صبوری عصرجمعه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته برای امروز جمعه و شنبه وضعیت جوی آرام و از اواخر وقت روز شنبه کمی تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با نزدیک شدن سامانه بارشی به قم از عصر روز شنبه در ارتفاعات به ویژه ارتفاعات غربی استان پدیده رگبار و رعد وبرق به صورت پراکنده انتظار داریم.
کارشناس پیش بینی هواشناسی قم افزود: از روز یکشنبه تمام مناطق استان با افزایش ابر و بارش پراکنده باران مواجه خواهند شد و از اواخر شب بارش باران در استان شروع می شود و تا روز دوشنبه و سه شنبه باران ادامه داشته باشد.
صبوری در ادامه افزود: روند افزایش هوا که از امروز جمعه در قم آغاز شده است تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت به گونه ای که بیشنیه دما از 19 به 21 درجه سانتی گراد و کمینه دما نیز از 3 به 7 درجه سانتی گراد افزایش می یابد.
7406/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نوروز 98 هواشناسي قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی   همچنان استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار دارد و این سامانه  تا اواخر شنبه بر روی استان فعال است  و سبب رگبار و رعد و برق  و وزش  تندباد لحظه‌ای  طی امروز (در اغلب مناطق استان) وطی فردا با شدت کمتر (در مناطق شرقی و ارتفاعات) خواهد شد.

محمد سبزه زاری افزود:   احتمال ریزش تگرگ نیز در برخی مناطق مستعد پیش بینی و  از اواخر وقت امشب  با توجه به رطوبت ناشی از بارشها،  مه یا مه رقیق بویژه در جاده‌های مواصلاتی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: سامانه بارشی بعد از روز دوشنبه  استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و  شمال خلیج فارس نیز تا اوایل هفته آینده مواج و در  بعضی ساعات همراه با رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.


در شبانه روز گذشته آبادان  با ۲۸.۹ و دهدز با ۱۱.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته نیز حداکثر دمای اهواز به ۲۵.۷ وحداقل به ۱۸ د رجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی معابر ایلام در پی بارش باران + فیلم
  • تداوم بارش‌ها در خوزستان
  • بارش باران تا روز یکشنبه در خراسان رضوی ادامه دارد
  • بارش شدید باران در ایلام ادامه دارد
  • بارش شدید باران تا در ایلام ادامه دارد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده
  • استمرار بارندگی‌ها در لرستان
  • صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امروز
  • باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا