Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:28:14 GMT

تنها حسرت وین رونی در دوران حرفه ای اش

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۱۳۸۳

تنها حسرت وین رونی در دوران حرفه ای اش

وین رونی، کاپیتان سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، ادعا کرد که از دوران حرفه ای طولانی و پرافتخارش، تنها یک افسوس دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رونی که در 16 سالگی با پیراهن اورتون نامی برای خود دست و پا کرد، سال ها مهاجم اول تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد بود و اکنون رکورد دار گلزنی در هر دو تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال 2017، بعد از 13 سال به اورتون برگشت اما از اینکه نتوانست در این تیم در پست مورد علاقه اش بازی کند، افسوس می خورد.

 

او به تاک اسپورت گفت:" من عاشق فوتبال بازی کردن و حضور داشتن در بازی هستم. اما اگر کمی خودخواه تر بودم و در تمام طول دوران حرفه ای ام به عنوان شماره 9 بازی می کردم، آمارم کمی بهتر بود. فکر می کنم تنها حسرت واقعی ام، آخرین سال حضورم در اورتون است.

 

 

من دیگر به عنوان مهاجم بازی نکردم و  تیم هم خوب کار نکرد. با مربی صحبت کردم و هر دو فکر کردیم که بهتر است من در خط میانی بازی کنم و کمک کنم تا بتوانیم بازی را کنترل کنیم.

وقتی فکر می کنم، می بینم باید این پیشنهاد را رد می کردم و می گفتم:" می خواهم جلو بازی کنم و گل بزنم." باید این کار را در نیمه اول فصل انجام می دادم. وقتی به خط میانی رفتم، دیگر نتوانستم زیاد گل بزنم."

رونی در 40 دیداری که در فصل 18-2017 انجام داد، تنها 11 گل به ثمر رساند.

 

اورتون وین رونی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اورتون وین رونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!

به گزارش "ورزش سه"، رویس دو روز قبل اعلام کرد که قصد دارد پس از ۱۲ سال حضور در دورتموند در پایان فصل از این باشگاه جدا شود و روز گذشته در جریان پیروزی پرگل این تیم برابر آگزبورگ موفق شد یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل ارسال کند.

کسب این پیروزی ارزشمند اهمیت بسیاری برای این تیم داشت تا بتواند با روحیه بالاتری به دیدار برابر پاری سن ژرمن در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که سه‌شنبه شب در پاریس برگزار خواهد شد قدم بگذارد.

دورتموند پیش از این سابقه یک بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۷ را در کارنامه دارد و امیدوار است که بتواند با تکرار نتیجه بازی رفت برابر پاری سن ژرمن بار دیگر به فینال این مسابقات صعود کند و فرصت کسب عنوان قهرمانی را داشته باشد.

آنها پیش از این در سال ۲۰۱۳ هم که ورزشگاه ومبلی میزبان فینال لیگ قهرمانان بود توانسته بودند به این دیدار راه پیدا کنند اما برابر بایرن مونیخ شکست خوردند و به مقام نایب قهرمانی رضایت دادند  و حالا ترزیچ معتقد است که بازگشت دوباره به این ورزشگاه برای فینال می‌تواند بهترین پایان برای دوران حرفه‌ای رویس در این تیم باشد.

ترزیچ در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «بله، یک دوره به پایان خواهد رسید. او در اولین فصل حضورش در دورتموند بازی کرد و بازگشت به آنجا بهترین اتفاق برای او خواهد بود. او اسطوره زنده است.

حضور او هر اتفاق دیگری را تحت الشعاع قرار می‌دهد. امیدوارم که دوران خوش مارکو رویس یک ماه دیگر ادامه پیدا کند و ما بتوانیم بازی‌های خوبی را در کنار هم برگزار کنیم.»

دیگر خبرها

  • تقوی: جایی برای حسرت نگذارید/ عبادی‌پور فرمانده تیم والیبال است
  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • واکنش لاندو نوریس به نخستین پیروزی‌اش در فرمول یک
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟