Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@03:58:26 GMT

خانم گل فوتسال آسیا: به شدت پرسپولیسی هستم!

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۱۵۳۵

خانم گل فوتسال آسیا: به شدت پرسپولیسی هستم!

رویداد۲۴ خانم گل فوتسال آسیا در گفتگویی که به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز داشت ابتدا به این سنت باستانی ایرانیان اشاره کرده و گفت: عید نوروز از زیباترین اعیاد است، زیرا حال و هوای نو شدن دارد و کینه‌ها و قهر‌ها کنار گذاشته شده و دیدار‌ها تازه می‌شود.

سارا شیربیگی سال ۹۷ را سال خوبی برای ورزش بانوان دانست و اظهار داشت: فوتسال و کبدی بانوان ما در این سال قهرمان آسیا شدند و در رشته‌های انفرادی هم دختران ما در جاکارتا عملکرد موفقی داشتند، در فوتسال هم که در سال ۹۷ به آنچه می‌خواستیم رسیدیم، برای خود من هم سال خوبی بود و به آن اهدافی که پیش‌بینی کرده بودم رسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرزوی ورزشی‌ام برای سال ۹۸ این است که بعد از دو بار قهرمانی در آسیا به سکو‌های جهانی برسیم و بتوانیم با مسابقه با تیم‌های اروپایی سطح ورزش‌مان را در جهان محک بزنیم.

وی با بیان اینکه خصوصیت و سبک بازی کریس رونالدو را بسیار می‌پسندم به برگزاری داربی پایتخت در فروردین ماه هم اشاره کرد و گفت: به شدت پرسپولیسی هستم و امیدوارم پرسپولیس برنده داربی باشد.      

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 خانم گل فوتسال آسیا ورزش بانوان سارا شیربیگی فوتسال بانوان بانوی فوتسالیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بهرام رضاییان به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه این تیم گفت: در این مسئله اقداماتی انجام دادیم و ورود بانوان می‌تواند یک اتفاق خوب برای ما باشد. ما از طریق شرکت مکاتبه کردیم تا ورود هواداران بانوان میسر شود.

او همچنین درباره برنامه طولانی مدت باشگاه فولاد توضیح داد: روزی که با آقای ویسی صحبت کردم، شرایط سختی داشتند و من خواهش کردم. ایشان سرمایه استان است و چند جلسه صحبت کردیم. حرف‌های ایشان به حق بود و ما خواهش کردیم بیاید و به تیم شهرش کمک کند. قطعا در کنار ایشان اتفاقاتی خوبی رقم خواهیم زد و ما امسال هم تمام بازیکنانی که مربی خواست را جذب کردیم و سال بعد هم همین است. بعید می‌دانم بازیکنی در لیست باشد که شرکت جذب نکرده. ما با آقای ویسی به شرایط خوبی می‌رسیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به وضعیت قراردادی منشا، واسعی و سلجوقی نیز تشریح کرد: آقای منشأ یک قرارداد دو ساله داشت و مذاکرات متعددی انجام دادیم ولی گفت قرارداد من عدد خوبی است و به جدایی رضایت می‌دهم. روز بازی با پیکان در تهران دچار مصدومیت همسترینگ شد و تا روز جدایی‌اش مصدوم بود. در هر صورت ضرب المثلش است که می‌گوید جلوی ضرر را هر وقت بگیری، منفعت است. ما ایشان را داشتیم و دچار مصدومیت بود و نقل و انتقالات هم تمام می‌شد. ما با شرکت صحبت کردیم و گفتیم پرداخت مطالبات به‌صورت یک سال و نیمه که نمی‌شود. قرار شد ایشان باشند و یک بازیکن به لیست اضافه کنیم تا ببینیم می‌شود یا نه. آقای واسعی هم همین شرایط را داشت که به ما هم گل زد. از روزی که من آمدم تا روز جدایی‌اش همیشه پشت دروازه تمرین می‌کرد. واقعیت این است و از لحاظ فنی نمی‌توانست به ما کمک کند.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • گل‌های تیم ملی ایران به قرقیرستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • شرایط خوب تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با قرقیزستان در جام ملت های آسیا
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • عملکرد تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است