Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@09:19:12 GMT

احاطه مدیریت جهادی بر کشور، راه حل مشکلات اقتصادی است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۱۶۰۷

احاطه مدیریت جهادی بر کشور، راه حل مشکلات اقتصادی است

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در کشور تنها ناشی از تحریم ها نیست بلکه تلفیقی از تحریم و سو مدیریت است، گفت: احاطه مدیریت جهادی بر کشور نیاز ایران اسلامی و راه حل مشکلات اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در لحظه تحویل سال و مرقد مطهر امام رضا (ع)، آن را نقشه راهبردی ایران اسلامی برای رسیدن به تمدن ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: شعار سال که ایجاد رونق اقتصادی و حمایت ازتولید و کالای داخلی است نشان گر توجه رهبر به معیشت، اقتصاد کشور است که مسئله اقتصاد و معیشت را مشکل عمده کشور بیان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه گلپایگان با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور و با بیان اینکه تحریم های وسیع و گسترده علیه ملت ایران که سبب این مشکلات اقتصادی شده، همه حقایق نیست، بیان کرد: سو مدیریت ها تاثیرگذار بر این مشکلات که منشا داخلی و سو تدبیر ها دارد و در واقع تلفیقی از تحریم ها و سو مدیریت ها است.

 

 وی شرایط اقتصادی کنونی را برای ملت یک فرصت دانست و تبیین کرد: عمده درآمد کشور متکی به نفتی است و هنگامی که  نتوان نفت را فروخت پس ناگریز به فکر منابع در آمدی جدیدی خواهد افتاد، برنامه ها و فکر ها  و منابع فعال می شوند و اقتصاد را پویا می کند.

 

حجت الاسلام کرامتی نتیجه این اقتصاد پویا  را رونق اقتصادی و صادرات عنوان کرد و افزود: اگر بتوان درست دراین بخش ورود شود، تهدید ها به فرصت تبدیل می شود و این اهرم  فشاربر ملت ایران نیز از دست دشمن خارج می شود.

 

خطیب نمازجمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه حل مشکلات اقتصادی  به مدیریت جهادی در همه کشور نیاز دارد و باید این فرهنگ بر همه کشور احاطه شود، تاکید کرد: تلاش، پرهیز از تنبلی و اخلاص و تمهیدات عالمانه و کار آمد معنای مدیریت جهادی است که تحول ساز و کار آمد و ایجاد کننده شرایط خوب است تا نه تنها از این بحران به سلامت عبور شود بلکه شرایطی مهیا شود تا کارآمدی دین را به عنوان الگوی موفق به دنیا نشان داده شود./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر چهارشنبه سوری مراسم اعتکاف اعتکاف عید نوروز نوروز ۹۸ نوروز شبستان گلپایگان امام جمعه رونق اقتصادی مدیریت جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان جم اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی رفع دغدغه‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم و محرومان است، تصریح کرد: برپایی این گونه برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی افزود: در این دیدار ۳۶۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و ۴۵ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، ۲۵۵ میلیون تومان تسهیلات ضروری، ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6087835

دیگر خبرها

  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • فرشتگان کاتب؛ حافظ انسان در زمان حیات