Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@04:46:08 GMT

اولین حاشیه در پرسپولیس 98: پیام تهدید آمیز برانکو!

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۱۶۴۴

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تجربه یکی از سال‌های سخت دوران سرمربیگری خود با پایان مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر در اسفندماه تصمیم گرفت تمرینات پرسپولیس را تا روز  سوم فروردین تعطیل کند و سپس راهی کشورش شود تا تعطیلات مختصری را در بین برنامه فشرده مسابقات پرسپولیس تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی کروات طی سالی که گذشت فراز و نشیب‌های زیادی را با شاگردانش سپری کرد و همواره از آنها درخواست داشته تا به دور از حواشی به کارشان ادامه بدهند اما آنها با مشکلات عدیده مالی رو به رو بوده و در چند وهله دست به اعتصاب زده و از انجام تمرینات سر باز زدند. 

شرایط قهرمان دو دوره پیاپی مسابقات لیگ برتر به گونه‌ای رقم خورده که حال این سرمربی کروات هم ناراضی است و خواستار مشخص شدن وضعیتش شده است. برانکو پیش از اینکه ایران را ترک کند نامه‌ای به دست یکی از نزدیکانش می‌سپارد که به ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تحویل بدهد.

برانکو در این نامه به عرب که به تازگی به عنوان مدیرعامل انتخاب شد اعلام کرده که طی شش ماه گذشته او به همراه کادر فنی‌اش دریافتی نداشته‌اند و شرایط بدین ترتیب برای او سخت خواهد شد که بخواهد روی مسائل فنی تمرکز داشته باشد.

پرسپولیس که به واسطه رسیدن به فینال آسیا و برتری‌هایی که در دوره گذشته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده بود به پاداش زیادی دست پیدا کرد از طریق مسئولان باشگاه برای پرداخت بدهی‌ها اقدام کرد و نزدیک‌ترین شارژ مالی که در تقویم باشگاه پرسپولیس مشخص است، بودجه‌ی اسپانسر است که واریز آن به حساب باشگاه قرار است با رسیدن ماه اردیبهشت عملی شود.

پرسپولیس 8 روز دیگر یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل را پیش رو دارد و باید در هفته بیست و سوم لیگ برتر با استقلال تهران مصاف بدهد. سرخپوشان برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز به روحیه بالا داشته که در این بازی هم نمایش قابل قبولی داشته باشند. قرار است اولین تمرین شاگردان برانکو در سال جدید به منظور آماده سازی پیش از بازی با آبی پوشان پایتخت عصر فردا در ورزشگاه شهید کاظمی به انجام برسد و هنوز مشخص نیست آنها با وضعیت فعلی سرمربی‌شان حاضر به تمرین خواهند شد یا خیر.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی  گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • پیام پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی بعد از توهین به هواداران زن پرسپولیسی
  • سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس
  • عکس| سرخپوست‌ها در بازی پرسپولیس!
  • اولین پیام خطیر بعد از برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس