Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:09:24 GMT

گاز زغال سه مسافر نوروزی را در کاشان راهی بیمارستان کرد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۱۸۷۸

گاز زغال سه مسافر نوروزی را در کاشان راهی بیمارستان کرد

کاشان - ایرنا - مدیر روابط عمومی اورژانس کاشان گفت: سه نفر از میهمانان نوروزی به دلیل استفاده نادرست زغال و مسمومیت ناشی از گاز آن راهی بیمارستان شدند.

به گزارش ایرنا، فرهاد بابایی روز جمعه در توضیح علت این حادثه افزود: صبح امروز سه نفر از میهمانان نوروزی به دلیل استفاده نادرست از زغال نیم‌سوخته درون چادر مسافرتی، دچار گازگرفتگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این حادثه در بلوار تابنده کاشان رخ داد و یکی از اعضای این خانواده مراغه‌ای که بیرون چادر بود، متوجه سرگیجه و بی حالی غیرطبیعی افراد درون چادر شده و به سرعت با اورژانس تماس گرفت.
مدیر روابط عمومی اورژانس کاشان اضافه کرد: آسیب دیدگان این حادثه به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند و حال عمومی آنها رضایت بخش گزارش شده است.
این نخستین حادثه رخ داده در شهرستان کاشان در سال جاری می باشد.
پیش تر در ابتدای تعطیلات نوروزی 6 نفر به دلیل انفجار ناشی از مواد آتش زا در یک واحد مسکونی در کاشان راهی بیمارستان شدند.
8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث نوروز 98 كاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف در سه راهی گتوند یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۴۸ ظهر امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی گتوند اطلاع داده شد؛ بین یک دستگاه سانتافه و یک دستگاه پراید به وقوع پیوست و به محض اعلام وقوع ۳ تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان گتوند به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی محور حادثه خیز سه راهی گتوند متأسفانه یک نفر از هم وطنانمان که یک مرد ۲۶ ساله بود فوت و ۵ هموطن دیگر با سنین ۳،۲۳،۲۷،۳۰،۳۷ مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: با تلاش همکاران عملیاتی اورژانس مصدومین حادثه پس از رها سازی و انجام اقدامات حیاتی به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

کد خبر 750879

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی جیلی
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت