Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@21:01:37 GMT

عملیات ارتش برای امدادرسانی در شرق مازندران

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۰۳۸

عملیات ارتش برای امدادرسانی در شرق مازندران

کارکنان پادگان شهدای ارتش واقع در منطقه ساحلی گهرباران ساری پس از بارش برف، ادامه بارش های سیل آسا و افزایش برودت هوا در شرق استان مازندران، با اجرای به موقع عملیات امدادرسانی به کمک مردم سیل زده این استان شتافتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد ارتش، سرهنگ «رمضان صادقی» با اشاره به اینکه کارکنان پادگان شهدای ارتش واقع در منطقه ساحلی گهرباران ساری پس از بارش برف، ادامه بارش های سیل آسا و افزایش برودت هوا در شرق استان مازندران، با اجرای به موقع عملیات امدادرسانی به کمک مردم سیل زده این استان شتافتند، گفت: اکیپ های امدادرسانی این یکان با حضور در مناطق نکا و هزار جریب استان مازندران به توزیع آذوقه و مواد غذایی مورد نیاز از جمله نان و کنسرو و البسه گرم در میان مردم حادثه دیده و گرفتار در بوران برف و سیلاب پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده پادگان شهدای ارتش افزود: عملیات امدادرسانی و مردم یاری ارتش در شرق استان مازندران با درخواست و هماهنگی فرمانداری شهرستان نکا و ستاد بحران استان صورت گرفته و در صورت نیاز تا برطرف شدن مشکلات ناشی از سیلاب ایجاد شده، ادامه خواهد یافت.

سرهنگ صادقی با اعلام اینکه پادگان شهدای ارتش واقع در منطقه ساحلی گهرباران ساری در ایام نوروز امسال پذیرای میهمانان و مسافران نوروزی به ویژه خانواده های کارکنان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران هستن، تصریح کرد: هم اکنون اکیپ های امدادرسانی این پادگان با کلیه تجهیزات و ادوات دراختیار، آماده انجام هرگونه عملیات مردم یاری و امدادرسانی در استان های مازندران و گلستان بوده و تا پایان تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل به سر می برند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مراسم اعتکاف شبستان استان بوشهر اعتکاف عید نوروز خبرگزاری نوروز ۹۸ نوروز خسارت سیل سیل مازندران ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6088869

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • تبدیل دانشگاه‌های آمریکا به پادگان
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر