Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:54:32 GMT

نخستین مسافر نوروزی یاسوج، مهمان شهرداری شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۱۶۷

نخستین مسافر نوروزی یاسوج، مهمان شهرداری شد

یاسوج - ایرنا- شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و تعدادی از مسئولان شهرداری از اولین مسافران نوروزی شهر یاسوج استقبال کردند و نخستین مسافر نوروزی این شهر به صورت رایگان در مهمانسرای شهرداری یاسوج اسکان یافت.

به گزارش ایرنا، مسافر اصفهانی شهر یاسوج گفت: آشنایان قبلا به یاسوج سفر کرده بودند و‌ از جذابیت های این شهر بسیار صحبت کرده بودند که باعث شد تصمیم بگیریم به یاسوج سفر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در ورودی شهر یکی از خودروهایمان با نقص فنی مواجه شد، که مردم بسیار برخورد خوب و همکاری مناسبی داشتند که نشانه فرهنگ و مهمان نوازی مردم این شهر است.
شهردار یاسوج هم نیز به پاس انتخاب یاسوج به عنوان مقصد گردشگری به این مسافر خوش شانس نوروزی یک بسته از صنایع دستی هدیه داد و گفت: این خانواده امشب در مهمانسرای شهرداری مهمان خواهند بود.
نستهن مقدم بیان داشت: در سال های قبل هیچ مسافری در روزهای بارانی در یاسوج زیر باران نمانده و مهمان خانه های مردم خونگرم و مهمان نواز این شهر بوده اند و کارکنان شهرداری نیز سال گذشته در چندین مورد رسم مهمان نوازی را به جا آوردند.
وی با بیان اینکه مهمان نوازی مردم یاسوج در کشور زبانزد است، بیان داشت: از همشهریان عزیز خواهش می کنم امسال بیشتر از سال های گذشته هوای پلاک های غیر 49 رو داشته باشند تا این نام نیک استوارتر شود.
9929/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مهمانان نوروزي گردشگري ياسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان از فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دامنه یک سامانه بارشی قرار می‌گیرد که شدت آن در مناطق غربی سبب صدور هشدار سطح نارنجی شده است.

وی افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی در کوهرنگ، اردل و لردگان است و مخاطره آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌‎ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید

باران و تگرگ میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری

نوروزی ادامه داد: طی این مدت بارش باران، رعد و و برق، وزش باد شدید و تگرگ در نقاط مستعد پدیده جوی غالب در استان است.

وی با تاکید بر اینکه الگو‌های بهاری به شدت تغییرپذیر است و امکان تضعیف یا تقویت آن وجود دارد، توصیه کرد: طی روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • صادق خان برای سومین بار شهردار لندن شد
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری