Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@23:11:49 GMT

ادعای عجیب مارکا در مورد آینده رافائل واران

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۳۰۰

ادعای عجیب مارکا در مورد آینده رافائل واران

به نظر می رسد اخبار مربوط به جدایی رافائل واران از رئال مادرید در تابستان حقیقت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخباری در مورد عدم تمایل واران به ماندن در رئال مادرید منتشر شده و به نظر می رسد او از موقعیت خود در برنابئو راضی نبوده و به دنبال چالشی جدید در ادامه دوران ورزشی خود است.

 

 

مارکا امروز مدعی شد تصمیم واران مبنی بر جدایی در تابستان پیش رو جدی بوده و حتی به وی هم تیمی های خود در رختکن رئال مادرید گفته که می خواهد در تابستان از رئال مادرید جدا شده و راهی لیگ برتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مارکا چند روز قبل خبری در مورد عدم رضایت رافائل واران از خرید جدید رئال مادرید و انتقال ادر میلیتائو به برنابئو را منتشر کرد و خود واران نیز امروز در اردوی تیم ملی فرانسه با ادای جملاتی مبهم، اذعان داشت فعلا تمایلی به صحبت کردن در مورد آینده ندارد.

 

البته قرارداد فعلی واران با رئال مادرید تا سال 2022 اعتبار داشته و بند آزادسازی هنگفت 500 میلیون یورویی نیز در آن گنجانده شده است و این بدان معناست که هر تیمی خواهان واران باشد، کار بسیار دشواری برای قانع کردن مدیران رئال مادرید برای فروش مدافع 26 ساله فرانسوی خواهد داشت.

رئال مادرید رافائل وارانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در حالی اعتقاد به دعوت هادی محمدی به تیم ملی دارد که تیمش بالاترین میزان گل دریافتی در جمع شش تیم بالای جدول را دارد! - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از تساوی پرسپولیس- سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، انتقاداتی به سبک بازی هر دو تیم وارد شد. در همین رابطه ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی برای فرار از فشار انتقادات گریزی به تعداد ملی‌پوشان طلایی‌پوشان زد و در بخشی از صحبتش مدعی شد «نفراتی چون علی‌اصغر اعرابی و هادی محمدی ستاره تیم سپاهان هستند، ولی در تیم ملی حضور ندارند».

مورایس: ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم

ادعای سرمربی پرتغالی سپاهان که پیش از این دستیار مورینیو بوده و با علم و اطلاعات فوتبال روز دنیا آشناست، کمی عجیب به نظر می‌رسد! مهمترین منبع پاسخگویی به این موضوع ستون تفاضل گل‌ و گل‌های دریافتی تیم سپاهان و رقبای این تیم است که بر این اساس تیم اصفهانی در جمع شش تیم بالای جدول بالاترین میزان گل دریافتی را دارد. جدول نشان می‌دهد هر چقدر میزان دریافتی‌ها افزایش پیدا می‌کند، رتبه تیم تنزل می‌یابد. با این اوصاف آمار حاکی از  ضعف خط دفاعی سپاهان است. جالب اینجاست که از نظر سقف بودجه طلایی‌پوشان در زمره بالاترین‌ها هستند.

حال پرسش اینجاست سرمربی تیم ملی چطور می‌تواند در بازی‌های حساس به مدافعان تیمی خشنی اعتماد کند که طی 35 مسابقه فصل 74 کارت (شامل 61 کارت زرد و 13 کارت قرمز) از داوران دریافت کردند؟ هادی محمدی مقابل تیم نیروی هوایی عراق از زمین مسابقه اخراج و به دلیل رفتاری که با بازیکنان رقیب داشت با حکم چهار جلسه محرومیت مواجه شد. وقتی محمدی حتی مقابل تیمی مانند استقلال ملاثانی در جام حذفی کارت زرد دریافت می‌کند چگونه می‌توان در بازی با رقبای آسیایی به او اعتماد کرد؟  آقای مورایس حتماً مستحضر هستند که بارها کارشناسان و پیشکسوتان  سپاهان درباره ضعف خط دفاعی این تیم که هادی محمدی هم بخشی از آن است، تذکر دادند!

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم
  • پارک رئال مادرید در دبی؛ سانتیاگو برنابئو را در امارات تجربه کنید / فیلم
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • 10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم