Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@23:25:15 GMT

اعزام بیش از 6هزار نفر به راهیان نور از خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۳۳۸

مجتبی قنبری مسئول سازمان بسیج اردویی، راهیان نور و گردشگری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: از ابتدا تا 30 بهمن  97 طی 10 مرحله نسبت به اعزام بیش از یک هزار و 300 دانش آموز پسر اقدام صورت گرفته است و از ابتدا تا دهم اسفند نیز بیش از700 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه طول مدت سفر6روزه بوده است افزود: طی 2 روز اقامت در خوزستان از یادمانهای شهدای عملیات  والفجر8 ، شهدای شلمچه، طلائیه، هویزه ، مسجد خرمشهر و معراج شهدای اهواز بازدید بعمل آمده است.

مسئول سازمان بسیج اردوی گردشگری استان بیان داشت: از 12 تا 23 اسفند طی 3مرحله تعداد بیش از یک هزار و 200 دانشجو از دانشگاه های سراسر استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند که طی 3روز اقامت در خوزستان علاوه بر یادمان های فوق از یادمان شهدای هورالعظیم، یادمان شهدای فکه، کانال کمیل و یادمانهای شهید باقری و فتح المبین بازدید داشتند.

وی ادامه داد:  از 22اسفند تعداد بیش از 300 نفر از طلبه های خواهر و برادر استان در یادمانهای خوزستان حضور داشته اند.

قنبری خاطرنشان کرد: از 25 اسفند اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز میزبان زائرین راهیان نور اعزامی از محلات بسیج است و تا 27اسفند بیش از300 نفر در اردوگاه حضور یافته اند که از این تعداد قریب به 100نفر با خودروهای شخصی به این مناطق آمده اند.

وی برنامه های فرهنگی این سفر زیارتی ـ سیاحتی را بازدید از یادمانهای فوق الذکر، شرکت در نمایش رزمی فرهنگی مردان آسمانی، مراسم شبی با شهدا و ... عنوان کرد.

وی عنوان داشت: پیش بینی می شود تا پایان ایام نوروز امسال بیش از 2هزار و 500نفر از خراسان جنوبی در قالب کاروانهای اتوبوسی و خودروهای شخصی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید نمایند.

مسئول بسیج اردویی گردشگری استان گفت: سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری به حول قوه الهی طی مدت 2ماه و نیم (از ابتدای بهمن تا پایان نوروز) بیش از6هزار نفر را در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز میزبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر سال جمعی از جوانان دانشجو از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

اسماعیل شریعت‌منش افزود: بر همین اساس بیش از ۲۵۰ نفر از دانشجویان استان در اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی «بازی دراز» اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.

شریعت‌منش ادمه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده انشاءالله تمام تلاش خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص «زیارت با معرفت» و استفاده حداکثری دانشجویان از این سفر انسان‌ساز معنوی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند