Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:25:17 GMT

دوردیف: باختیم اما شانس صعود داریم

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۷۳۸

دوردیف: باختیم اما شانس صعود داریم

سرمربی تیم فوتبال امید ترکمنستان پس از شکست برابر ایران گفت که تیمش هنوز شانس صعود از مرحله گروهی انتخابی المپیک را دارد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، بایرام دوردیف سرمربی تیم ملی امید ترکمنستان پس از شکست تمیش مقابل امید‌های ایران در نشست خبری اظهار کرد: گروه ما گروه سختی است. ایران و عراق رقبای جدی ما هستند و در نیمه اول ایران بهتر از ما بازی کرد اما در نیمه دوم اینطور نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم دروازه‌بان اشتباهات فاحشی داشت.

 

او ادامه داد: ما خودمان را داریم آماده می‌کنیم و همانطور که در نیمه دوم مقابل ایران بازی کردیم می‌خواهیم روبروی عراق و یمن بازی کنیم.

 

دوردیف درباره اردوهای آماده‌سازی تیمش گفت: ما در قطر اردو داشتیم و با امید قطر بازی داشتیم و در امارات اردو زدیم و با امید فلسطین بازی کردیم. در بازی امروز دیدید که چه شد. ما می‌خواستیم بعد از زدن گل اول گل مساوی را به ثمر برسانیم اما گل سوم را دریافت کردیم. ما شانس داریم که به عنوان تیم دوم صعود کنیم.

 

ترکمنستان تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکمنستان تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، مهدی کریمی (2 بار) و علی اصغر حسن‌زاده در این بازی برای ایران گل زدند.

تیم ملی کشورمان همانند 16 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899104

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم