Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@09:30:21 GMT

کرانچار: بازی اول همیشه سخت‌ترین بازی است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۷۴۵

کرانچار: بازی اول همیشه سخت‌ترین بازی است

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس زلاتکو کرانچار در نشست خبری بعد از دیدار مقابل امیدهای ترکمنستان گفت: بازی اول سخت‌ترین مسابقه است. به حریف مسلط بودیم و لایق این پیروزی بودیم.

وی افزود: حریف ما در این مدت تلاش کرده بود و اردوهای خود را کاملاً بسته برگزار کرده بود و ما از آنها شناخت زیادی نداشتیم. با این وجود بازی را بسیار خوب برگزار کردیم و در نیمه دوم روی یک اشتباه پیش پا افتاده گل خوردیم و نزدیک بود حریف بازی را در اختیار بگیرد اما با تعویض‌هایی که انجام دادیم باز هم بازی را در اختیار خودمان گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کرانچار گفت: نکته جالب این بود که حریف ما با وجود اینکه با شکست فاصله زیادی نداشت سبک بازی خود را تغییر نداد. به جوانان تیمم تبریک می‌گویم شخصیت خود را نشان دادند و ما توانستیم برنده شویم. بازی با یمن به مراتب اوضاع ما بهتر است چرا که یک دیدار از این تیم را دیدیم و شناخت بیشتری به آنها داریم. ما به عده‌ای از بازیکنان‌مان هم استراحت دادیم و خدا را شکر به اندازه کافی بازیکن داریم. بعد از دیدار با یمن هم آماده مسابقه فینال مقابل عراق می‌شویم.

 

سرمربی تیم امید درپاسخ به این سؤال که تیمش چه تفاوتی با دوره قبل دارد و اینکه چرا برخی از بازیکنان در اواخر بازی مصدوم شدند، عنوان کرد: در مورد تیم دوره قبل اطلاع زیادی ندارم و نمی‌توانم صحبت کنم فقط می‌دانم آنها بازیکنان بسیار با کیفیتی داشته‌اند. مشکل اصلی ما در این دوره این است که ۲۳ بازیکن خوبی که در اختیار داریم حضور مستمری در لیگ ندارند و مثل تیم ملی بزرگسالان ۴۰ روز بازیکنان را در اختیار نداشتیم که آنها را به هماهنگی برسانیم. ما به یک عده استراحت دادیم تا در بازی بعدی از آنها استفاده کنیم و همانطور که گفتم این گرفتگی عضلات به خاطر عدم حضور مستمر بازیکنان در باشگاه‌هایشان است.

زلاتکو کرانچار(سرمربی) تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شهرداری گرگان مقابل حریف لبنانی/ الریاضی قهرمان شد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با قبول شکست مقابل الریاضی لبنان به مقام نایب قهرمانی سوپرلیگ غرب آسیا رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان در بازی سوم و پایانی سری فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا از ساعت 22:15 شب گذشته (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 100 بر 78 الریاضی و قهرمانی این تیم به پایان رسید.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: 30 بر 21 به سود الریاضی
کوارتر دوم: 24 بر 17 به سود الریاضی
کوارتر سوم: 22 بر 16 به سود الریاضی
کوارتر چهارم: 24 - 24 برابر

الریاضی در بازی نخست که در بیروت برگزار شد با نتیجه 95 بر 60 برنده شده بود و بازی دوم را 85 بر 95 در تهران به شهرداری گرگان واگذار کرده بود.

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ابهام مهم در ترکیب حریف آینده استقلال
  • شکست شهرداری گرگان مقابل حریف لبنانی/ الریاضی قهرمان شد
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • سینا اسدبیگی در نقش تونی کروس برای پرسپولیس
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید