Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:22:12 GMT

دردیف: گلرمان حرفی برای گفتن باقی نگذاشت

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۷۵۳

دردیف: گلرمان حرفی برای گفتن باقی نگذاشت

سرمربی تیم امید ترکمنستان معتقد است که اگر دروازه بان این تیم دچاراشتباه نمی شد شاید می توانستند بازی را به تساوی بکشانند .

به گزارش "ورزش سه"، اولین روز از مرحله اول مقدماتی المپیک 2020 توکیو از گروه سوم ،دو تیم امید ایران و ترکمنستان در ورزشگاه بزرگ آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نود دقیقه با نتیجه سه بر یک به سود تیم المپیک ایران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 بایرام دردیف سرمربی تیم امید ترکمنستان پس ازاتمام این دیداربا حضور درنشست مطبوعاتی ابتدا در خصوص شرایط بازی اظهار داشت:«ایران به همراه عراق دو رقیب جدی ما به شمارمی آیند و در مورد بازی باید بگویم ما در نیمه اول نتوانستیم بازی خوبی از خودمان به نمایش بگذاریم اما در نیمه دوم وضعیت متفاوت شد ولی با اشتباهی که گلرمان مرتکب شد دیگرچه می توانم بگویم.»


وی در ادامه افزود:« در بازی آینده با فرمی دیگری مقابل دو حریف دیگر بازی خواهیم کرد و سعی خواهیم کرد در دو بازی دیگرمثل نیمه دوم همین دیداربه مصاف رقبایمان برویم.»


وی در خصوص اینکه آیا پیش ازاین مسابقات اردو و بازی تدارکاتی داشتند اظهار داشت:« ما در قطر اردو داشتیم و در همان فاصله در برابر تیم المپیک قطربه میدان رفته بودیم و همچنین یک اردو هم در امارات برنامه ریزی کردیم  که در آنجا هم مقابل تیم امید فلسطین به میدان رفته بودیم.»


وی در باره اینکه آیا شانس صعودی برای خودشان متصور بودند ادامه داد:« خودتان که دیدید که امروز چه بازی انجام گرفت ، وقتی ما دو بر یک عقب افتاده بودیم متاسفانه آمدیم که گل دوم را به ثمر برسانیم که در اثر یک غافلگیری دروازه خودمان بازشد.در حال حاضر این شانس را برای خودمان قائلیم که با  غلبه بر پیروزی مقابل یمن وعراق به عنوان تیم دوم از گروهمان بالا برویم .»

ترکمنستان تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکمنستان تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال که امید ابراهیمی در آن عضویت دارد، روز یکشنبه آخرین بازی خود در فصل 24-2023 لیگ ستارگان قطر را مقابل الغرافه برگزار می‌کند، اما پویا اسبقی در این مسابقه نمی‌تواند از هافبک ایرانی خود بهره ببرد.

امید ابراهیمی که در تمام 21 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب اولیه الشمال حضور داشته و نمایش خوبی در میانه زمین برای تیمش ارائه کرده بود، برای نخستین‌بار در مسابقه آینده مقابل الغرافه غایب خواهد بود و نمی‌تواند تیمش را در این بازی تشریفاتی همراهی کند.

هافبک ایرانی الشمال دو روز قبل در دیدار هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر مقابل السد به دلیل خطا روی پای بوعلام خوخی با کارت قرمز جریمه شد و در دقیقه 40 از زمین بیرون رفت که محرومیت او در بازی آینده اعمال خواهد شد.

بنابراین، تیم الشمال که بقای خود را در لیگ ستارگان قطر قطعی کرده و شانس صعود یک پله‌ای تا رتبه هشتم را در هفته پایانی دارد، در جدال با الغرافه رده سومی از امید ابراهیمی بهره نمی‌برد.

امید ابراهیمی نیز با توجه به محرومیت و غیبت در دیدار بعدی الشمال مقابل الغرافه، به ایران برمی‌گردد تا تعطیلات پایان فصل برای او آغاز شود.

دیگر خبرها

  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • ناگفته‌های خیرخواه از سفر دشوار برای کسب سهمیه‌ المپیک
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم