Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت هلال احمر آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردمی اعلام می‌کند. می‌توانید برای جبران خسارات سیل زدگان در مناطق شمالی کشور از طریق سامانه #۱۱۲*۷۸۰* اقدام کنند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هلال احمر با توجه به خسارات وارده به مناطق سیل زده، و به جهت عدم سواستفاده از فضای رسانه‌ای موجود، در اطلاعیه‌ای نحوه دریافت کمک‌های مردمی در این موضوع را اعلام کرد:

نیرو‌های امدادی، تجهیزات لازم و اقلام ضروری به حد کفایت در منطقه وجود دارد؛ بنابراین برای امدادرسانی در این شرایط بحرانی نیازی به کمک‌های مردمی و حضور افراد عادی در منطقه نیست چرا که در اغلب موارد اوضاع را بحرانی‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مردم سیل زده بعد از فروکش کردن سیل نیاز به کمک‌های بیشتری دارد و متأسفانه همانطور که در حوادث مشابه تجربه شده، به دلیل کاهش احساسات افکار عمومی در آن موقع کمتر کسی حاضر به ارسال کمک می‌شود.

از سویی دیگر در این گونه شرایط مردم بسیاری خواهان مشارکت در این خصوص هستند، اما هیچ مسیر قانونی در این زمینه نمی‌یابند و گاه در دام افرادی می‌افتند که مقاصد دیگری دارند.

جمعیت هلال احمر آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردمی اعلام می‌کند. می‌توانید برای جبران خسارات سیل زدگان در مناطق شمالی کشور از طریق سامانه #۱۱۲*۷۸۰* اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیل کمک مردمی هلال احمر سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودخانه «قره سو» پُرآب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ بارش‌های چند روز اخیر در مناطق مختلف استان گلستان به ویژه در سرشاخه‌های رودخانه قره‌سو باعث شد تا این رودخانه پُرآب شود و حتی در برخی مناطق، طغیان کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • رودخانه «قره سو» پُرآب شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟