Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر همایش ملی تئاتر راهیان نور گفت: گروه نمایشی اوستا درقالب سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور ، نمایش خیابانی «هفت سین » را در یادمان گلزار شهدای هویزه تقدیم به شهید علم الهدی کردند. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

مصطفی بوعذار در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در خرمشهر، اظهار داشت:  گروه نمایشی اوستا استان ایلام که با نمایش خیابانی "هفت سین " منتخب حضور در سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور "هنر دفاع" حضور دارد؛ پس ورود به استان خوزستان نخستین اجرای خود را در این یادمان تقدیم به شهدای هویزه و شهید علم الهدی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مالک آبسالان با موضوع شهدای غواص با استفاده از عناصر بصری و موسیقی پیش از این در رویداد های ملی دیگر حضور داشته است. نمایش خیابانی "هفت سین" با تک بازی مالک آبسالان هنرمند برجسته تئاتر دفاع مقدس از شهرستان دهلران استان ایلام در سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور که توسط سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس کشور و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از 27اسفند 97آغاز شده است، پذیرای کاروان های راهیان نور است.

بوعذار گفت: گفتی است از دیگر عوامل این نمایش عبارتند از شهناز آئینی موسیقی، میثم پیرزادی سمعی بصری، هادی آبسالان طراحی فضا و جهانگیر جابری بعنوان مدیر تدارکات همکاری دارند و پس از اجرا در یادمان شهدای هویزه، موزه دفاع مقدس خرمشهر و محوطه مسجد جامع خرمشهر میزبان زائرین سرزمین نور و میهمانان نوروزی خواهد بود.

برپایی نمایشگاه‌ کتاب در تمامی یادمان‌ها و اردوگاه‌‌های راهیان نور+ فیلمنمایشگاه هوایی راهیان نور نهاجا در دزفول افتتاح شداهواز| راهیان نور به عنوان باب الهی مفتوح در جامعه است

به گزارش تسنیم، سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور(هنر دفاع) از 27اسفند 97 آغاز شده است و تا 12فروردین 98 درمحل یادمان های خوزستان ادامه دارد و دبیر اجرایی و مجری طرح آن به عهده مصطفی بوعذار هنرمند برجسته تئاتر خوزستان است.

انتهای پیام/ ت

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت، استاندار جدید لرستان به همراه معاونان و حجت الاسلام هبت اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت در گلزار شهدای خرم‌آباد حضور یافت و ضمن ادای احترام به شهدا با خانواده آنها دیدار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان