Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مجتبی فتح الهی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مدتها پیش به منظور خدمات رسانی به مسافران نوروزی ستاد سفرهای نوروزی در سطح استان تشکیل شد و هر دستگاه مسئولیت خاصی را بر عهده گرفت.

معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: در این میان نیز مسئولیت هماهنگی با مساجد به ویژه مساجد بین راهی از مسیر کنگاور تا محورهای غربی به منظور آمادگی پذیرش مسافران بر عهده سازمان تبلیغات قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حجت الاسلام فتح الهی نژاد علاوه بر پاک سازی مساجد هماهنگی‌های لازم برای برپایی نمازهای جماعت نیز انجام شده است.

وی افزود: ۷۰ مسجد بین راهی در سطح استان کرمانشاه آماده خدمت رسانی به مسافران هستند که شماری از این تعداد در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی زیر نظر راهداری فعالیت می‌کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در مساجد بین راهی ائمه جماعات حضور ندارند، گفت: در مساجد واقع در ورودی و داخل شهرها نماز جماعت با حضور ائمه جماعات برگزار می‌شود.

حجت الاسلام فتح الهی نژاد خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای باز بودن مساجد در سطح استان کرمانشاه در طول ایام نوروز به عمل آمده است.

کد خبر 4571793

منبع: مهر

کلیدواژه: مسجد نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دبیر جشنواره گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود.    موتورچی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.   وی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.   موتورچی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود.    وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه