Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اردوهای «راهیان نور»منتقل‌کننده مفاهیم و یاد و خاطره شهدا و امام راحل است. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام، به نقش ‌اردوهای «راهیان نور» در انتقال مفاهیم و یاد و خاطره شهدا و امام راحل اشاره کرد و اظهار داشت: اردوی راهیان نور، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش داده و موجب آن می‌شود تا نسل کنونی از این معنویت بهره مند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوزستان| راهیان نور منتقل کننده مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی استاسکان روزانه 15 هزار زائر در بزرگترین اردوگاه راهیان نور کشوراهواز|"راهیان نور" رمز ماندگاری تفکر انقلابی است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از کارکردهای نتیجه بخش اردوهای راهیان نور است، و در راستای توسعه و گسترش حرکت راهیان نور در استان ایلام گام‌هایی  بسیار مثبتی  برداشته است.

وی به بازدید 300 هزار نفری راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس استان ایلام اشاره و خاطرنشان کرد: اقداماتی مانند آسفالت، بهینه سازی جاده‌های یادمان‌های استان ایلام انجام شده است و اعتبارات ساخت حسینیه‌های شرهانی و قلاویزان توسط دولت با نگاه مثبت استاندار ایلام و هزینه مابقی توسط سپاه تامین و در حال ساخت است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به ساخت خواب‌زیست‌های  استان ایلام اشاره و خاطرنشان کرد: زیست خواب استان ایلام برای 200 هزاز نفر راهیان نور مهیا و از هر نظر آماده پذیرایی از اردوی راهیان نور است.

یادمان‌های والفجر 1 و شهید باقری مورد اشاره فرمانده سپاه امیرالومنین(ع) استان ایلام بود که در این ارتباط یادآورشد: امنیت مناطق عملیاتی و یادمان‌های آن صد درصد بوده و فضای معنوی خوب و قابل قبولی برای متقاضیان اردوهای راهیان نور فراهم شده است.

انتهای پیام/ ت

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز

صدراله بابلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز شده و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در سال گذشته ۴۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 6088938

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست