Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد که کشورهای مسلمان باید در قالب اعتراض رسمی سندی در سازمان ملل در موضوع بلندی‌های جولان تهیه کنند؛ چون در غیر این صورت هر بار در هر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شاهد استفاده از این موضوع خواهیم بود.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اظهار نظر اخیر ترامپ مبنی بر این که زمان آن فرا رسیده واشنگتن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان سوریه را به رسمیت بشناسد، گفت: در حال حاضر نوعی سیاست‌های انحرافی در منطقه شکل گرفته به خصوص سران برخی کشورهای عربی که در مسیر کمک برای مقابله با ایران حرکت کرده و نسبت به روند سازش بی تفاوت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: موضوع به رسیمت شناختن بلندی‌های جولان در خود آمریکا هم مخالفان جدی دارد، لذا باید کشورهای مسلمان در قالب اعتراض رسمی سندی را در سازمان ملل تهیه کنند چون در غیر این صورت جولان به موضوعی برای انتخابات آمریکا تبدیل می‌شود و تلاش خواهد شد که مدیریت رژیم صهیونیستی فربه‌تر شود این یعنی منطقه با بحران‌های بیشتری مواجه خواهد شد.

فلاحت پیشه با بیان این که مشکل امروز دنیای اسلام رژیم صهیونیستی است، گفت: بقیه موارد انحرافی است، باید کشورهای اسلامی نسبت به سیاست تحقیر آمیز ترامپ در برابر کشورهای اسلامی واکنش نشان دهند، به خصوص رژیم سعودی و مرتجعین عرب که بدانند سیاست آمریکا ایجاد بحران در بین کشورهای اسلامی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بلندی های جولان حشمت الله فلاحت پیشه دونالد ترامپ سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی

دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روز‌های اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.


تصاویری که به روشنی مؤید رفتار‌های متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشور‌ها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.


دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دیگر خبرها

  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده هستند
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده‌های این کشور هستند
  • اعتراض دانشجویان آکسفورد به سفر پلوسی
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  •  بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم