Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@07:09:37 GMT

باید از گذشته درس بگیریم

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۲۸۷

باید از گذشته درس بگیریم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی ویدیویی با تبریک سال نو و ولادت امام علی (ع) گفت: سالی گذشت و سال دیگری آغاز شد هیچ سال و هیچ روزی تکرار گذشته نیست و هر سال و هر روز نو و متفاوت است.

وی با بیان اینکه گذشته بستری برای آینده است، ادامه داد: آینده پیش روی انسان برای حرکت است و انسان باید از نو شدن طبیعت الهام بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله ملک حسینی تاکید کرد: باید از طبیعت نشاط، طراوت، حرکت، رشد و درخشندگی را آموخت و طبیعت را به مثابه یک نماد در برابر نهاد خودمان قرار بدهیم و به سوی یک حقیقت زیبا حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه طبیعت به سوی کمال خود می‌رود، گفت: باید انسان بیاموزد که چگونه به سوی کمال خود برود.

آیت الله ملک حسینی ادامه داد: گذشته بستری برای آینده است و باید از گذشته برای آینده درس گرفت و نو شدن به معنی عبرت و پند گرفتن از گذشته برای حرکت در خور انسان به سمت آینده است.

وی تاکید کرد: سال گذشته به لحاظ اقتصادی سخت‌تر از سال‌های پیش از آن بود و، اما مردم بزرگ ایران از آن گذشتند و در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی نشان دادند می‌خواهند بمانند و با حضور بالنده‌تر و باشکوه‌تر آینده را به خوبی رقم بزنند.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد باید هر سال نوزایی داشته باشیم، زیرا آینده به دست و ما برای ما رقم خواهد خورد.

انتها ی پیام/غ

آینده به دست ما رقم خواهد خورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز98 ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱۶,۹۲۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۳۹۰ تومان (۲.۳۶ درصد) افزایش یافته است. هر واحد درهم امارات، روز گذشته با قیمت ۱۶,۵۳۰ تومان معامله می‌شد.

امروز درهم امارات در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که درهم امارات که در بازار آزاد دیروز به ۱۶,۵۳۰ تومان رسیده بود. امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۳۹۰ تومانی (۲.۳۶ درصد) به ۱۶,۹۲۰ رسید. بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶,۹۲۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۶,۷۱۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۴.۱۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۱۸.۱۶ درصد افزایش یافته است.

tags # درهم امارات سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • «معلم» پیام آور سعادت انسان‌ها است
  • گربۀ محله مهم است
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • پرسه سگ‌های ولگرد در شهر؛ ترحم، ترس، هاری
  • معلمان پیشگامان تربیت علمی و اعتقادی نسل آینده کشور
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • مراقب این قارچ‌ها باشید!
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری