Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@02:57:25 GMT

هشدار پلیس راهور تهران به رانندگان بخاطر خلوتی پایتخت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۴۱۱

حوادث رکنا: پلیس راهور تهران با توجه به خلوت بودن تهران به رانندگان هشدار داد که مراقب سرعت باشند تا حادثه ای رقم نخورد.

به گزارش رکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ دوم حسین بشیری معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب اظهار داشت: با توجه به خلوتی تهران و بخصوص بزرگراه‌ها سرعت در این معابر بالا می‌رود و این مسئله خطر تصادفات را بالا می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشیری در ادامه افزود: پلیس راهور تهران بزرگ تمامی شهروندان و مسافران پایتخت را به رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و عدم تغییر ناگهانی جهت خودرو توصیه می‌نماید و از تمام رانندگان محترم درخواست می‌شود در روزهای ابتدایی سال با سلامت و آرامش برانید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: پایتخت پلیس راهور تهران رانندگان سرعت عکس فیلم اندیمشک یک زن دزفول ویدیو ها مردم نوروز دختر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه

سرهنگ ترابی گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند.

وی افزود: رانندگان مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها وجاده ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را در نظر بگیرند و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ ترابی تصریح کرد: رانندگان باید تا حد امکان از تردد ها‌ی غیر ضروری پرهیز کنند و اگر قصد سفر به خارج از شهر را دارند، حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند و با احتیاط رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید